Moteris išsirinko norimą prekę „Pigu.lt“ puslapyje, apsidžiaugė, kad tą dieną, kai planavo ją pirkti, buvo taikoma speciali nuolaida. Pavyzdžiui, perkant už 99 eurus buvo taikoma 5 eurų nuolaida.

Audronė suskubo panaudoti savo turimą dovanų kuponą, tačiau nustebo, kad šis nesuteikia galios pasinaudoti nuolaida.

„Tiesiog aš negavau dienos nuolaidos, nes man buvo pareikšta, kad dovanotas kuponas yra kaip nuolaida. Bet jei jis perkamas ar dovanojimas, juk tai tie patys pinigai“, – nesupranta ji, kodėl atimama galimybė pasinaudoti nuolaida.

Taip pat Audronę papiktino, kad perkant dovanų kuponą – ši informacija nėra nurodyta: „Niekur nepažymėta, kad nuolaidų žmogus negaus. Nesąžininga. Jeigu aš gaunu, pavyzdžiui, „Akropolio“ dovanų kuponą ir nueinu į „Danijos“ batų parduotuvę man juk neatimama galimybė juo nusipirkti 20 proc. pigiau jei tiems batams tuo metu taikoma tokia nuolaida.“

Pirkėja kreipėsi į „Pigu.lt“, tačiau e. parduotuvė nesutiko taikyti nuolaidos tam pirkiniui ir galiausia suteikė ją kitam pirkiniui, kurią ji galės pasinaudoti per tris mėnesius.

„Manau, reikėtų įspėti apie tokią tvarką. Dabar gal aš neketinu daugiau pas juos pirkti, bet esu priversta per tris mėnesius pasinaudoti suteikta nuolaida. O jeigu nebūčiau paskambinusi jiems, tai ir kitam pirkiniui, jeigu toks bus, nuolaidos negaučiau“, – piktinasi.

DELFI kreipusis į „Pigu.lt“, komunikacijos vadovė Raimonda Strazdauskaitė teigė, kad veikiausia kilo nesusipratimas.

„Dėkoju, kad rūpinatės mūsų klientais ir taip galime išspręsti kilusius nesklandumus.
Perkant internetinėje parduotuvėje ir atsiskaitant dovanų kuponu, prekėms galioja visos tuo metu paskelbtos akcijos ir nuolaidos. Jūsų aprašytu atveju klientė galėjo pasinaudoti akcija, kai perkant už tam tikrą sumą pirkinių krepšeliui yra pritaikoma papildoma nuolaida.

Apgailestaujame dėl techninio nesklandumo, kuris sutrukdė klientei pasinaudoti papildoma nuolaida. Į langelį įrašius dovanų kupono kodą, nebuvo galimybės pateikti papildomą nuolaidos kodą“, – komentavo ji.

Taip pat R. Strazdauskaitė teigė, kad bendrovė išanalizavo šį atvejį ir planuoja techninius pakeitimus svetainėje, kad tokia situacija nepasikartotų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (153)