Bendrovei priklauso daugiau kaip 800 parduotuvių 21 šalyje, o jos akcijų prekybą vykdė privataus kapitalo bendrovės „Apax“ bei „Permira“. Jos už 700 mln. svarų 2004 metais įsigijo parduotuvių tinklą po to, kai bendrovės akcijomis rinkoje buvo prekiaujama jau šešerius metus. Buvo ketinama iš naujo rinkose išplatinti įmonės akcijų dar 2010 metais, tačiau tokiems planams sutrukdė vertybinių popierių rinkų nepastovumas.

Sandoris su „Brait“ reiškia, kad „Apax“ ir „Permira“ atsisako dar vieno savo bandymo siūlyti rinkoms „New Look“ akcijų, nors šiuo metu įmonės įsiskolinimai siekia apie 1 mlrd. svarų.

Mažmeninės prekybos sferos analitikas Nickas Bubbas teigia, kad abi privataus kapitalo įmonės „desperatiškai siekė parduoti“ „New Look“ ir kad akcijų platinimas niekada neatrodė tikėtinas, atsižvelgiant į sudėtingą parduotuvių tinklo veiklos istoriją Didžiojoje Britanijoje.

„Brait“ atstovai nurodo įsigiję „New Look“ dėl valdomų 600 parduotuvių Jungtinėje Karalystėje ir jos augimo perspektyvų tokiose rinkose kaip Kinija ar žemyninė Europa. Generalinis įmonės direktorius Johnas Gnodde'as sakė, kad „New Look“ buvo patraukli investavimo galimybė: „Tai pirmaujantis rinkoje prekių ženklas, kurio buhalterijoje matyti stiprus dviženklį rodiklį siekiantis pajamų augimas“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)