aA
„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinių gėrimų pardavimai litrais per praėjusius metus augo 8,5 proc. Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkoje pastebimai plėtėsi „Kalnapilio-Tauro grupės“ atstovaujamos, visame pasaulyje žinomos gėrimų gamintojos „PepsiCo“ prekių ženklai, kurių pardavimai per dvylika mėnesių išaugo net 40 procentų.
Pepsi
© Reuters / Scanpix

Praėjusiais metais „PepsiCo“ gėrimų Lietuvoje buvo parduotas rekordinis kiekis, siekiantis beveik 12 mln. litrų. Be legendinio „Pepsi“ prekės ženklo, „Kalnapilio-Tauro grupė“ dirba ir su kitais „PepsiCo“ produktais - gaiviaisiais gėrimais „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“.

„Nielsen“ duomenimis, 2017 metais visų keturių „PepsiCo“ prekės ženklų gėrimai pagal pardavimo kiekį Lietuvoje užėmė 10,9 proc. rinkos. „Kalnapilio-Tauro grupės“ duomenimis, ir toliau stebimos teigiamos pardavimų augimo tendencijos.

„Viena iš pagrindinių užduočių, kurią kartu su „PepsiCo“ išsikėlėme bendradarbiavimo pradžioje - ženklus pozicijų stiprinimas visose trijose Baltijos šalyse. Stiprus partnerių pasitikėjimas „Kalnapilio-Tauro grupe“, tinkamai sudėliota pardavimo strategija per gana trumpą laiką padėjo pasiekti itin aukštų rezultatų“, - sako „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas.

Be tarptautinių prekės ženklų plėtros, „Kalnapilio-Tauro grupė“ vysto ir grupei priklausančius vietinius prekės ženklus. Didžiausią lojalių vartotojų būrį turi jau daugiau nei dvidešimt metų rinkoje esantis sulčių prekės ženklas „Cido“. Natūralumas be jokių priedų ir reguliari skonių plėtra užtikrino lyderio poziciją aukščiausios kokybės šimtaprocentinių sulčių segmente kelerius metus iš eilės.

„Nielsen“ duomenimis, pernai „Cido“ rinkos dalis Lietuvoje 100 proc. sulčių segmente pasiekė 23,9 proc., vertinant pardavimus litrais. Šių metų pirmąjį ketvirtį, „Kalnapilio-Tauro grupės“ duomenimis, „Cido“ pardavimai padidėjo 11 proc.

„Aktyviai dirbame ne tik alaus rinkoje, kurioje esame vieni iš lyderių. Sėkmingai vykdoma plėtra sulčių, vaisvandenių ir vandens kategorijose taip pat yra labai svarbi bendrovės veiklos sritis, generuojanti ženklią pajamų dalį. Dėl šįmet įsigaliojusių alkoholio pardavimų ribojimų „Kalnapilio-Tauro“ grupė, amortizuodama praradimus, nealkoholinių gėrimų pardavimų auginimui skirs daugiau dėmesio nei anksčiau“, - sako M. Kirstukas.

Pasak jo, bendrovė mato dideles galimybes augti vandens rinkoje su prekės ženklu „Norte“. M. Kirstuko teigimu, „Norte“ pardavimai per pirmus tris šių metų mėnesius augo daugiau nei trečdaliu (36 proc.). „Reaguodami į vartotojų poreikius, plėsime asortimentą, pakuotes ir ieškosime naujų pardavimo kanalų“, - sako M. Kirstukas.

„Kalnapilio-Tauro“ grupė - viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, o nuo 2015 m. - ir vienai didžiausių gėrimų bendrovių pasaulyje „PepsiCo“ bei jos prekės ženklams „Pepsi”, „Mirinda”, „7Up” ir „Mountain Dew”. Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 306 darbuotojai.

Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sumažėjus JAV naftos atsargoms, naftos kainos išlaikė stabilumą

Trečiadienio Šiaurės Amerikos prekyboje JAV „West Texas Intermediate“ (WTI) naftos kaina buvo...

Lietuvių įkurta „blockchain“ įmonė – tarp geriausių Europoje (9)

Rugsėjo mėnesį bendrovės Cofound.it tyrimas parodė, kad lietuvių projektas „Edgeless“...

Kova įsisiūbuoja: Skvernelis į Lietuvą vilioja 12 užsienio prekybos tinklų (452)

Jau kitą savaitę Vyriausybėje bus praskleistas paslapties šydas ir įvardintos konkrečios...

Idėja pasikviesti didžiuosius Europos prekybos tinklus – utopija, sako ekspertas (37)

Vyriausybės idėją pasikviesti į Lietuvą didžiuosius Europos prekybos tinklus mažmeninės...

Siūloma numatyti lengvatinį 9 proc. PVM tarifą visoms odontologijos priemonėms (13)

Siūloma numatyti vienodą lengvatinį 9 proc. PVM tarifą visoms odontologijoje naudojamoms...

Top naujienos

Rusijos scenarijus 2050-iesiems: Baltijos šalims teks rinktis (23)

Šių valstybių padėtis bus nepavydėtina: ekonomika stagnuos, gyvenimo lygis smuks, pramonė...

Po antstolių prabilo matininkai: norėtų didinti įkainius (1)

Po antstolių, mėginusių įrodyti, kad jų atlygis niekuo neišsiskiriantis, eilėje – žemės...

Žydų bendruomenė ir intelektualai lieka neišgirsti: Vilniaus meras nesiryžta priimti sprendimo (276)

Po kelių dienų bus minimos Vilniaus geto sunaikinimo 75-osios metinės. Kaip Lietuva turi elgtis su...

Bedarbiui buvusiam Seimo nariui šyptelėjo netikėta sėkmė (163)

Raseinių rajono savivaldybės taryboje neseniai susiformavusi naujoji valdančioji dauguma...

Sugadintas debiutas: kuriozinį sprendimą priėmęs teisėjas išvarė iš aikštės Ronaldo „Bayern“, „Real“, „Man United“ pergalės (44)

UEFA Čempionų lygos trečiadienio rungtynėse tarp „Valencia“ ir Turino „Juventus“...

Po šilumos rekordo Lietuvoje – staigūs pokyčiai: šalį skalaus lietus, siautės vėjas (6)

Trečiadienį Lietuvoje daugelyje rajonų pasiekti šilumos rekordai, kai termometro stulpelis dieną...

Kiemą iškniso ir dingo: neįmanoma net išeiti iš laiptinės (41)

Socialiniame tinkle „Facebook“ tauragiškiai įvedė naują madą – apie problemas praneša...

Pabaisos nekaltais veidais: žinomas JAV gydytojas su mergina įtariamas slapta apsvaiginęs ir išniekinęs tūkstančius moterų (49)

Chirurgui iš Kalifornijos ir jo merginai įtariami dviem seksualiniais nusikaltimais . Tyrėjai...

Dizaineris Robertas Kalinkinas sulaukė šeimos pagausėjimo: mano žmona yra turbo moteris (11)

Žinomas dizaineris Robertas Kalinkinas vėlų trečiadienio vakarą pasidalijo džiugia žinia. Jo...

STT paskelbė statistiką apie gimines savivaldybėse: reakcija stulbinanti (286)

Specialiųjų tyrimų tarnyba ( STT ) birželį paskelbė analizę, kuri rodo, kad beveik penktadalis...