„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinių gėrimų pardavimai litrais per praėjusius metus augo 8,5 proc. Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkoje pastebimai plėtėsi „Kalnapilio-Tauro grupės“ atstovaujamos, visame pasaulyje žinomos gėrimų gamintojos „PepsiCo“ prekių ženklai, kurių pardavimai per dvylika mėnesių išaugo net 40 procentų.
Pepsi
© Reuters / Scanpix

Praėjusiais metais „PepsiCo“ gėrimų Lietuvoje buvo parduotas rekordinis kiekis, siekiantis beveik 12 mln. litrų. Be legendinio „Pepsi“ prekės ženklo, „Kalnapilio-Tauro grupė“ dirba ir su kitais „PepsiCo“ produktais - gaiviaisiais gėrimais „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“.

„Nielsen“ duomenimis, 2017 metais visų keturių „PepsiCo“ prekės ženklų gėrimai pagal pardavimo kiekį Lietuvoje užėmė 10,9 proc. rinkos. „Kalnapilio-Tauro grupės“ duomenimis, ir toliau stebimos teigiamos pardavimų augimo tendencijos.

„Viena iš pagrindinių užduočių, kurią kartu su „PepsiCo“ išsikėlėme bendradarbiavimo pradžioje - ženklus pozicijų stiprinimas visose trijose Baltijos šalyse. Stiprus partnerių pasitikėjimas „Kalnapilio-Tauro grupe“, tinkamai sudėliota pardavimo strategija per gana trumpą laiką padėjo pasiekti itin aukštų rezultatų“, - sako „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas.

Be tarptautinių prekės ženklų plėtros, „Kalnapilio-Tauro grupė“ vysto ir grupei priklausančius vietinius prekės ženklus. Didžiausią lojalių vartotojų būrį turi jau daugiau nei dvidešimt metų rinkoje esantis sulčių prekės ženklas „Cido“. Natūralumas be jokių priedų ir reguliari skonių plėtra užtikrino lyderio poziciją aukščiausios kokybės šimtaprocentinių sulčių segmente kelerius metus iš eilės.

„Nielsen“ duomenimis, pernai „Cido“ rinkos dalis Lietuvoje 100 proc. sulčių segmente pasiekė 23,9 proc., vertinant pardavimus litrais. Šių metų pirmąjį ketvirtį, „Kalnapilio-Tauro grupės“ duomenimis, „Cido“ pardavimai padidėjo 11 proc.

„Aktyviai dirbame ne tik alaus rinkoje, kurioje esame vieni iš lyderių. Sėkmingai vykdoma plėtra sulčių, vaisvandenių ir vandens kategorijose taip pat yra labai svarbi bendrovės veiklos sritis, generuojanti ženklią pajamų dalį. Dėl šįmet įsigaliojusių alkoholio pardavimų ribojimų „Kalnapilio-Tauro“ grupė, amortizuodama praradimus, nealkoholinių gėrimų pardavimų auginimui skirs daugiau dėmesio nei anksčiau“, - sako M. Kirstukas.

Pasak jo, bendrovė mato dideles galimybes augti vandens rinkoje su prekės ženklu „Norte“. M. Kirstuko teigimu, „Norte“ pardavimai per pirmus tris šių metų mėnesius augo daugiau nei trečdaliu (36 proc.). „Reaguodami į vartotojų poreikius, plėsime asortimentą, pakuotes ir ieškosime naujų pardavimo kanalų“, - sako M. Kirstukas.

„Kalnapilio-Tauro“ grupė - viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, o nuo 2015 m. - ir vienai didžiausių gėrimų bendrovių pasaulyje „PepsiCo“ bei jos prekės ženklams „Pepsi”, „Mirinda”, „7Up” ir „Mountain Dew”. Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 306 darbuotojai.

Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Palūkanos Europoje dar kurį laiką nekils: kodėl tai nedžiugina? (12)

Nors paskolų, ypač būsto, turėtojai džiaugiasi mažomis palūkanų normomis, priežastys, kodėl...

Dalis mokesčių reformos pataisų – jau Seime (6)

Pirmosios mokesčių permainas numatančių įstatymų pataisos, kurioms šį trečiadienį pritarė...

Jakeliūnas pripažino: tokios pensijų reformos, kokią žadėjo „valstiečiai“ – nebus (57)

Daugiausia vietų Seime laimėjusiai Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungai ( LVŽS )...

Nenustebkite nesulaukę pinigų – „Luminor“ bankas ketvirtadienį užstrigo (34)

Ketvirtadienį nuo pat ryto vieno didžiausių šalies banko klientai negalėjo padaryti vieno...

„McDonald's“ raginamas atsisakyti plastikinių šiaudelių (4)

Per metinį susitikimą ketvirtadienį „McDonald`s“ akcininkai balsuos dėl plastikinių...

Top naujienos

Orai: paskutinis gegužės savaitgalis bus pasakiškas (12)

Gegužė jau į pabaigą, o vasariška šiluma vis neatslūgsta. Artimiausiomis dienomis situacija...

Kas penktas suaugęs susiduria su dažnai nepastebima problema: įprastas sutrikimas – daugybės ligų priežastis (39)

Remiantis Pasaulinės sveikatos organizacijos ( PSO ) duomenimis, bent 1 iš 5 suaugusiųjų vargina...

DELFI Agro eksperimentas: ar įmanoma provincijoje susirasti darbą daugiau nei už minimumą (280)

Vasaros sezonu norintys užsidirbti moksleiviai ar studentai dažnai traukia į užsienio šalis,...

Audringos abiturientų naktys: išnuomoti viešbučiai, pribloškiančios suknelės ir alkoholio paieškų maršrutai (202)

Vieni paskutines mokyklines šventes švenčia pompastiškai, kiti – kukliai, o treti traukia į...

Bičiuliui siųstas šakotis sugrįžo virtęs trupiniais (48)

Vilnietis Artūras susidūrė su kuriozine situacija – dar kovo mėnesį draugui išsiųstas...

Geriausios Lietuvos gimnazijos abiturientai pademonstravo paskutinio skambučio įvaizdžius (140)

Ketvirtadienio popietę paskutinio skambučio šventė vyko ir geriausia Lietuvos mokykla šįmet vėl...

Žinomų žmonių automobiliai turi vardus ir atspindi jų gyvenimo įpročius (31)

Ketvirtadienio vakarą žinomus žmones buvo galima sutikti ir automobilių švaros centro „Ainava"...

Legendinio ansamblio „Lietuva“ repeticija: ant scenos to niekada nepamatysite

Stebint repetuojančius valstybinio dainų ir šokių ansamblio „Lietuva“ choristus ir...

Išskirtinė galimybė pasidairyti viename prabangiausių Vilniaus viešbučių: pamatykite, kur ilsisi elitas (37)

Sostinės centre duris svečiams atvėrė atsinaujinęs „ Radisson Blu Astorija “. Specialaus...

Žalgiriečių nusiteikimu nepatenkintas Jasikevičius: esi krepšininkas ir už tai gauni pinigus (15)

Kauno „Žalgiris“ Betsafe- LKL čempionato ketvirtfinalio serijos iki trijų pergalių...