„SEB banke – visiškas sutrikimas: kortelėmis atsiskaityti negalima, el. bankininkystė neveikia. Bandžiau prisiskambinti ir gauti daugiau informacijos, tačiau telefonu atsakovas tik pranešė: elektroninės sistemos sutrikimai, bandykite vėliau“, – rašė moteris.
Kitas skaitytojas taip pat susidūrė su kliūtimis: „Visiškai niekas neveikia. Iš penktadienio į šeštadienio naktį jie skelbė profilaktiką, tačiau jau dabar neveikia.“
DELFI patikrinus SEB banko interneto puslapį, apie 11 valandą jis buvo neprieinamas.
SEB banko puslapyje taip pat pranešama, kad dėl informacinių sistemų profilaktikos darbų „naktį iš penktadienio į šeštadienį, rugsėjo 23 d., nuo 0.00 val. iki 4.00 val. neveiks SEB interneto bankas ir mobilioji programėlė. Taip pat nuo 0.00 val. iki 0.15 val. (iki 15 min.) galimi trumpalaikiai sutrikimai atsiskaitant SEB banko mokėjimo kortelėmis arba naudojantis SEB bankomatais.“
SEB banko atstovė žiniasklaidai Jovita Bazevičiūtė DELFI teigė, kad trikdžiai jau sutvarkyti, o klientams neturėtų kilti kliūčių.
„Penktadienį ryte kai kuriems klientams buvo kilę trumpalaikių trikdžių naudojantis SEB banko mokėjimo kortelėmis, tačiau šiuo metu visi banko klientai jomis gali atsiskaityti kaip įprastai. Atsiprašome už nepatogumus“, – apgailestavo ji.