„SEB banke – visiškas sutrikimas: kortelėmis atsiskaityti negalima, el. bankininkystė neveikia. Bandžiau prisiskambinti ir gauti daugiau informacijos, tačiau telefonu atsakovas tik pranešė: elektroninės sistemos sutrikimai, bandykite vėliau“, – rašė moteris.

Kitas skaitytojas taip pat susidūrė su kliūtimis: „Visiškai niekas neveikia. Iš penktadienio į šeštadienio naktį jie skelbė profilaktiką, tačiau jau dabar neveikia.“

DELFI patikrinus SEB banko interneto puslapį, apie 11 valandą jis buvo neprieinamas.

„Paslaugos internetu laikinai neteikiamos. Gerbiamas Kliente, dėl techninių kliūčių, kurios šiuo metu yra šalinamos, paslaugos internetu laikinai neteikiamos. Kviečiame čia sugrįžti šiek tiek vėliau“, – rašoma svetainėje, tačiau dar kartą patikrinus po 15 minučių, puslapis jau veikė.
SEB banko puslapis

SEB banko puslapyje taip pat pranešama, kad dėl informacinių sistemų profilaktikos darbų „naktį iš penktadienio į šeštadienį, rugsėjo 23 d., nuo 0.00 val. iki 4.00 val. neveiks SEB interneto bankas ir mobilioji programėlė. Taip pat nuo 0.00 val. iki 0.15 val. (iki 15 min.) galimi trumpalaikiai sutrikimai atsiskaitant SEB banko mokėjimo kortelėmis arba naudojantis SEB bankomatais.“

SEB banko atstovė žiniasklaidai Jovita Bazevičiūtė DELFI teigė, kad trikdžiai jau sutvarkyti, o klientams neturėtų kilti kliūčių.

„Penktadienį ryte kai kuriems klientams buvo kilę trumpalaikių trikdžių naudojantis SEB banko mokėjimo kortelėmis, tačiau šiuo metu visi banko klientai jomis gali atsiskaityti kaip įprastai. Atsiprašome už nepatogumus“, – apgailestavo ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)