Kaip teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Christianas Wijkstromas, tai yra strateginiai įmonės pokyčiai. „Atsižvelgdami į pirkėjų poreikius šiuose miestuose, mes keičiame ne vien tik prekės ženklą, bet ir pačias parduotuves bei pasiūlymus pirkėjams“, - sako jis.

Penkių parduotuvių rekonstrukcija užtruko apie 2 savaites. Investicijos į šias parduotuves siekia apie 4,4 mln. litų.

Bendrovė „Rimi Lietuva" šiuo metu valdo 38 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 22 „Rimi" ir 16 „Rimi Hypermarket“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)