„Nuolat stebime „Paupio turgaus“ svečių poreikius, pastebime, kad vis reikšmingesnę lankytojų dalį sudaro šeimos su vaikais, todėl ieškojome būdų siekdami didinti virtuvių ir patiekalų asortimentą, tinkantį bet kokiam skoniui. Tikimės, kad naujus vardus svečiai įvertins teigiamai ir netruks juos pamėgti“, – sako „Darnu Group“ pardavimų ir nuomos vadovas Mykolas Čiplys.

Gegužės mėnesį duris atvers mėsainių mėgėjams jau pažįstami „Meatbusters“, japoniško rameno restoranas „Samurai Ramen“ ir veiklą pradedantys „Cheesyheads“, vaišinsiantys rankų darbo makaronais ir picomis.

Birželio viduryje turguje įsikurs meksikiečių restoranas „El Jefe Taco House“ bei salotų baras „Peas and Love“.

Po šių pokyčių veiklą „Paupio turguje“ užbaigs „Bola“,“Motiko“, „La Pasta“ ir „Burger Kiosk“.

Taip pat šiltojo sezono metu „Paupio turgus“ lauke galės priimti beveik tris kartus daugiau lankytojų – gegužę sėdimų vietų skaičius jau išaugo nuo 160 iki 360, o nuo birželio prasiplės iki 440. Dar 450 sėdimų vietų svečių lauks viduje.

„Šiltojo sezono metu galėsime pavaišinti dar daugiau lankytojų. Mums tai pats aktyviausias metų laikas, kai generuojame 50 proc. didesnį lankytojų srautą. Vidinėse patalpose didesnių pokyčių kol kas neplanuojame“, – teigia M. Čiplys.

Praėjusiais metais „Darnu Group“ valdomo „Paupio turgaus“ lankytojų skaičius pasiekė beveik 1,4 mln.

Po atnaujinimo „Paupio turguje“ veiks 18 restoranų ir 3 barai.