Kaip pranešė Registrų centras, naujosios direktorės sau keliamas tinklas - viešųjų ir administracinių paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę, jų prieinamumo didinimas, siekiant standartizuoti klientų aptarnavimą, gerinti paslaugų teikimo kokybę.
Ilgametę darbo su klientais patirtį telekomunikacijų rinkoje turinti D. Karaliūnienė prie Registrų centro komandos prisijungė pirmadienį.
„Registrų centro teikiamos paslaugos turi būti standartizuotos, procesai aiškūs, kokybė gerinama diegiant vienodą klientų aptarnavimo sistemą. Norint to pasiekti, būtina perkelti viešąsias ir administracines paslaugas į elektroninę erdvę bei užtikrinti šių paslaugų prieinamumą ir sklaidą, skatinti gyventojus naudotis elektroniniu būdu teikiamomis viešosiomis paslaugomis, kuriomis būtų paprasta ir patogu naudotis. Savaime suprantama, fizines klientų aptarnavimo vietos turi likti klientams prieinama ir patogia galimybe operatyviai gauti jiems aktualias paslaugas“, - pranešime cituojama naujoji Registrų centro klientų aptarnavimo direktorė.
Jos teigimu, poreikį plėtoti e. paslaugas ir didinti jų prieinamumą rodo ir augantis Registrų centro teikiamų paslaugų elektroninėje erdvėje kiekis - pernai įmonės teikiamomis e. paslaugomis pasinaudota daugiau kaip 250 tūkst. kartų, arba 15 proc. daugiau nei 2017-aisiais.
Ji taip pat pridūrė, kad įmonė privalo užtikrinti ir komercinių paslaugų teikimo kokybę, plėtoti šiuo metu jau teikiamas ir kurti naujas paslaugas, susijusias su kadastriniais matavimais ir turto vertinimu, analitinių duomenų teikimo ir kitas su nekilnojamojo turto formavimu susijusias paslaugas.
Pažymima, kad D. Karaliūnienė taip pat bus atsakinga už nuo kovo pradėjusių veikti Vakarų, Vidurio ir Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centrų veiklą. Iš viso juose klientus kasdien aptarnauja daugiau kaip 200 specialistų.
Teisininkės išsilavinimą turinti D. Karaliūnienė pastaruoju metu dirbo bendrovėje „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO), kur vadovavo Investicijų planavimo padaliniui. Prieš tai ji ėjo įvairias vadovaujamas pareigas telekomunikacijų bendrovėje „Omnitel“ ir vėliau „Telia Lietuva“ ir buvo atsakinga už įmonės mažmeninio tinklo plėtojimą, strategijos kūrimą ir įgyvendinimą
ELTA primena, kad D. Karaliūnienė papildys jau baigiamą formuoti aukščiausio lygio Registrų centro vadovų komandą. Balandžio pradžioje Registrų centre darbą pradėjo du nauji vadovai: Adrijus Jusas tapo strateginio vystymo direktoriumi, Kazys Maksvytis - registrų tvarkymo, o Rolandas Ryliškis - Informacinių technologijų centro vadovu. Tuo metu balandžio pradžioje finansų ir administravimo direktoriaus pareigas pradėjo eiti Sergejus Ignatjevas.
Registrų centras kovo 1-ąją pradėjo dirbti pagal naują organizacinę struktūrą: 53 Lietuvos savivaldybėse veikiančių klientų aptarnavimo padalinių darbą pradėjo kuruoti trys klientų aptarnavimo centrai. Teigiama, kad šis pokytis Registrų centro paslaugų prieinamumui ir teikimui įtakos neturės, tačiau leis lanksčiau organizuoti klientų aptarnavimo veiklą ir gerinti jos kokybę.
Tuo metu patvirtinta nauja organizacinė struktūra, pasak įmonės atstovo spaudai Mindaugo Samkaus, leido sumažinti išpūstą administracinį aparatą.
„Įmonėje vienu metu dirbo net 270 vadovaujamas pareigas einančių asmenų, jų skaičius sumažintas daugiau nei trečdaliu - iki 170, atitinkančio gerąsias valdymo praktikas. Atsisakyta įmonės darbuotojų vykdytų patalpų valymo ir priežiūros paslaugų, įvertinus teigiamą ekonominį poveikį, šias paslaugas nuspręsta įsigyti rinkoje - tai dar apie 30 darbuotojų. Skaičiuojama, kad įmonės darbuotojų skaičius sumažės iki 9 procentų. Didžioji dalis - dėl administracijos efektyvumo didinimo, perteklinių, besidubliuojančių pareigybių. Kita dalis - dėl natūralios kaitos arba tų, kurių netenkino pasiūlytas darbas naujoje įmonės struktūroje“, - komentavo M. Samkus.
Pasak jo, skaičiuojama, kad 30 darbuotojų nusprendė nebenorintys tęsti darbo įmonėje.
Šiuo metu taip pat vyksta atrankos į dar dvi vadovaujamas pozicijas - ieškoma naujojo paslaugų valdymo direktoriaus ir Teisės departamento vadovo.