„Išsiuntė“ Lietuvos paštu

Kaip pasakojo, Ignas šiandien gyvena ir dirba Norvegijoje, tačiau birželio pradžioje trumpam sugrįžęs į Lietuvą pastebėjo, kad netrukus baigsis vieno svarbiausių asmens dokumentų, paso galiojimo laikas, todėl dar prieš išvykstant į Norvegiją sakė užsisakęs naują.

Kad dėl paso atsiėmimo vyrui nereikėtų atidėti kelionės, jis teigė parašęs įgaliojimą būsimos svainės Ingridos vardu ir taip susitaręs, kad moteris paėmusi jo dokumentus vėliau juos jam atsiųs registruotu paštu. Deja, kaip apgailestavo, istorija taip paprastai nesibaigė.

„Kai pasas buvo pagamintas, Ingrida jį atsiėmė, įdėjo senąjį ir naująjį dokumentus į gražų voką su paminkštinamais ir 2019 metų birželio 21 dieną išsiuntė registruotu paštu“, – pasakojo jis ir sakė, kad prie siuntimo paslaugos dar buvo pridėtas ir prekės vertinimas, o ant voko aiškiai parašyta, kad keliauja pasas, kurio vertė yra 70 Eur.

„Sakoma, kad taip siunta keliauja saugiau ar kažkaip panašiai“, – pasakojo Ignas, tačiau sakė kitą dieną sulaukęs skambučio iš nežinomo numerio.

„Atsiliepiu, o kitame laido gale kalba žmogus iš Vilniaus antrojo policijos komisariato. Sako, kad pasą pamečiau, o geri žmonės rado Liepkalnio gatvėje ir pristatė į policijos komisariatą“, – tada negalėjęs patikėti tuo, ką girdi, sakė jis.

Vyras teigė pareigūnui atsakęs, kad taip būti negali, nes jo pasas registruotu paštu su papildomu įvertinimu geltoname voke saugiai keliauja į Norvegiją, tačiau pareigūnas nenusileido.

„Jis man paaiškino, kad rankoje laiko du pasus, seną ir naują. Ant senojo – išmuštos skylės, o naujasis – rudame odiniame įdėkle, o vardas bei pavardė atitinka“, – toliau pasakojo Ignas ir sakė būtent tada supratęs, kad šie gatvėje rasti dokumentai – tikrai jo.

Bijo dėl savo duomenų saugumo

Sužinojęs tokią pritrenkiančią žinią Ignas sakė nieko nelaukęs ir pagal siuntos numerį patikrinęs, kur šiuo metu, pasak Lietuvos pašto, yra į Norvegiją keliaujantis siuntinys su jo dokumentais.

„Rodė, jog siunta yra pašto skirstymo centre, Vilniuje, tačiau tai buvo melas, nes tuo metu siunta jau buvo policijos komisariate“, – sakė jis ir aiškino, kad iš to galima daryti išvadą, jog pasas, ko gero, buvo pavogtas vieno iš pašto darbuotojų dar pačiame pašto paskirstymo centre arba vežant į jį.

Nieko nelaukęs Ignas sakė parašęs pareiškimą policijai dėl dokumento vagystės bei galimo pasinaudojimo jo asmens duomenimis.

„Pagalvojau, kad gali būti prisiimta paskolų, o gal dar ir ateityje prisiims“, – nerimavo jis ir sakė dėl to pasitaręs ir su advokate, kuri teigusi, kad išsiaiškinti, jog paskolą ėmė ne jis, reikalui esant, sudėtinga būti neturėtų.

Paklaustas, ar pats kreipėsi į Lietuvos paštą paaiškinimo, Ignas sakė jų atsakymo laukiantis jau ilgiau nei savaitę.

„Iš pradžių jiems paskambinau, tačiau kol kas atsilieps laukiau 15 minučių. Paskui atsiliepusi moteriškė man paaiškino, kad mano siunta birželio 22 dieną jau išvyko iš Lietuvos, o kai jai papasakojau visą situaciją, ji man liepė rašyti laišką, į kurį atsakymo laukiu iki šiol“, – pyko jis.

Dabar vyro tikslas, kaip sakė, iki galo išsiaiškinti situaciją ir atgauti pinigus už patirtą žalą.

„Vien kvite yra siuntos įrodymas ir įvertinimas, o aš jos negavau“, – sakė jis.

Lietuvos paštas: situaciją aiškinamės

LP korporatyvinių reikalų departamento komunikacijos projektų vadovė Aušra Kurtkutė DELFI teigė, kad įmonei situacija yra žinoma, tačiau dėl vykstančio tyrimo atskleisti daugiau detalių ji negalinti.

„Labai apmaudu, kad klientas susidūrė su tokiais nesklandumais. Atsakingi darbuotojai šiuo metu aiškinasi susidariusios situacijos detales, tad, kol vyksta vidinis tyrimas, pakomentuoti plačiau, kodėl taip nutiko ir kas dėl to kaltas, negalėčiau“, – sakė ji.

Kaip teigė, LP vidutiniškai per metus gaunama ir išsiunčiama apie 60 mln. siuntų, o dingstančios ar vėluojančios siuntos sudaro 0,001 proc.

„2017-ais metais dėl negautų vietinių ir tarptautinių siuntų gavome 594 skundus, pagrįsti buvo 105. Praėjusiais metais gavome 589 skundus, iš jų pagrįsti – tik 100. Visais pagrįstais atvejais siuntėjams išmokamos numatytos kompensacijos“, – skaičius vardijo A.Kurtkutė.

Kalbant apie atsakymą, kurio, kaip teigė, jau ilgiau nei savaitė nesulaukia Ignas, specialistė aiškino, kad LP klientų aptarnavimo centras per dieną sulaukia apie 3000 klientų kreipimųsi, o jų srautas padidėja 9 -14 val, tad, paskambinus piko metu, gali tekti palaukti ir ilgiau.

„Atsiprašome kliento, kad per 3 d. d. jis negavo atsakymo, jog jo pretenzija užregistruota, tačiau tuo pačiu noriu informuoti, kad sudėtingesnio atvejo detalių išsiaiškinimui numatytos ne 3 d. d., bet 30 d. d.“, – sakė specialistė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (302)