Savo ruožtu paslaugų teikėjas tikina, kad klientas visada turi galimybę atsisakyti paslaugos, o jeigu to nepadarė ir jam konkreti paslauga nėra aktuali, jis neprivalo už ją mokėti.

Nemokamai suteikė paslaugas, paskui apmokestino

Pasirodo, Sigitui (redakcijai asmens duomenys žinomi) įjungtos paslaugos nemokamomis buvo tik kelis mėnesius, vėliau jis už jas turėtų mokėti po 1 eurą per mėnesį. Vyrą labiausiai papiktino po dviejų mėnesių atėjusi žinutė, kad baigėsi nemokamos paslaugos, o jei jų norima atsisakyti, privaloma apie tai pranešti.

„Mielas kliente, kaip bebūtų gaila, turime Jus informuoti, kad nemokamas Naudų rinkinio laikotarpis baigiasi. Tikimės, kad šie 2 mėnesiai Jums padėjo suprasti, kokia puiki paslauga tai yra! Po nemokamo laikotarpio, Naudu rinkinys Jums tekainuos simbolinį 1 Eur/mėn. Neaktualu? Atsakykite į šią žinutę NE ir paslaugą Jums išjungsime. Cgates“, – žinute pasidalijo skaitytojas.

„Gavau žinutę prieš kelis mėnesius, kad man nemokamai įjungtas naudų rinkinys. Jokio mano sutikimo nereikėjo. Praėjo du mėnesiai ir gavau šią žinutę, kad baigėsi nemokamų paslaugų galiojimas, dabar jos man kainuos 1 eurą per mėnesį. Turiu parašyti, kad man ši paslauga neaktuali, tik tada man ją išjungs. Atvirai sakant, tai – afera.

Kiti žmonės SMS žinučių net neskaito, gal kitas paskaitys, bet neatkreips dėmesio, kad būtina parašyt žodį „Ne“. Gi dar yra ir senų žmonių, kurie net nemoka atrašyti į žinutes, gal net neturi kompiuterio, jiems tos paslaugos net neaktualios“, – piktinasi jis.

„Cgates“ interneto svetainėje rašoma, kad nemokamą naudų rinkinį sudaro meistro vizitas, TV priedėlio pultelio keitimas, skaitmeninės televizijos įranga, medžiagos paslaugų įrengimui, daugiau interneto greičio, Wi-Fi maršrutizatorius, pomėgių kanalų grupė, laisvalaikio katalogas.

„3 mėnesius bandykite nemokamai. Jei matysite, kad šis naudų rinkinys Jums yra neaktualus ir nereikalingas, galėsite jo atsisakyti nemokamai paskambinę telefonu (8 5) 215 0000 arba el. paštu info@cgates.lt. Per 3 nemokamus išbandymo mėnesius Jūsų atsisakymo nesulaukus, naudų rinkinys lieka galioti iki tol, kol nuspręsite kitaip“, – nurodoma „Cgates“ svetainėje.

Susidūrė antrą kartą

Ne vienerius metus „Cgates“ klientu esantis Sigitas su tokia situacija susiduria jau ne pirmą kartą.

„Toks atvejis jau buvo kažkada su jais: prieš metus įjungė nemokamas paslaugas, vėliau žiūriu – sąskaitoje atsirado pinigai už kažkokią paslaugą. Išėjo taip, kad vos ne kelis mėnesius turėjau su jais susirašinėti, kad jie man nuimtų tas paslaugas ir pinigus.

Jau pasimokiau iš praeito karto, tai šįkart iškart atsisakiau. Paskambinau į Ryšių reguliavimo tarnybą, man pasakė, kad taip negali būti“, – pasakoja jis.

„Cgates“: klientas neprivalo mokėti

„Cgates“ rinkodaros vadovė Dovilė Filmanavičiūtė sako, kad pasibaigus nemokamoms paslaugoms, paslaugų teikėjas visada visais įmanomais kanalais susisiekia su klientais ir išsiaiškina, ar jos dar aktualios.

„Klientų patirties gerinimas yra vienas iš svarbiausių mūsų veiklos prioritetų. Mes nuolat bendraujame su savo klientais ir rūpinamės, kad jiems būtų teikiamos aukščiausios kokybės paslaugos, todėl siekiame klientus supažindinti su svarbiausiais mūsų naujai siūlomais produktais.

Geriausias būdas tai pasiekti yra tam tikrą laiką suteikti nemokamą galimybę vartotojams patiems išbandyti mūsų naujai siūlomas paslaugas. Prieš pasibaigiant nemokamam paslaugų išbandymo laikotarpiui, mes visada susisiekiame su vartotojais kelis kartus visais jų nurodytais būdais, siekdami išsiaiškinti, ar vartotojo nemokamai išbandyta paslauga jai/jam patiko ir ar ji bus aktuali ir po nemokamo išbandymo laikotarpio“, – komentuoja D. Filmanavičiūtė.

Ji atkreipia dėmesį, kad klientas visada turi galimybę atsisakyti paslaugos, o jeigu to nepadarė ir jam konkreti paslauga nėra aktuali, jis neprivalo už ją mokėti.

„Jei klientas neatsisakė papildomos paslaugos prieš jos nemokamo laikotarpio pabaigą ir už jos naudojimą jam buvo išrašyta sąskaitą, klientas neprivalo už ją mokėti, nepriklausomai nuo to, kiek laiko praėjo nuo tokios paslaugos apmokestinimo pradžios. Tokiu atveju klientui pakanka tiesiog apie tai mums pranešti“, – sako įmonės atstovė.

Ji patikino, kad su klientais bendraujama visais jų nurodytais komunikacijos šaltiniais: SMS žinutėmis, elektroniniu paštu bei skambučiais.

„Noriu pabrėžti, kad apie pasiūlytą nemokamą paslaugą bei jos nemokamo laikotarpio pabaigą „Cgates“ papildomai vartotojus informuoja ir siųsdama sąskaitą už praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas. Tokiu būdu siekiame užsitikrinti, kad vartotojui būtų suteikta visapusiška informacija ir kad jis galėtų priimti visa esmine informacija pagrįstą sprendimą dėl paslaugos įsigijimo arba jos atsisakymo“, – sako D. Filmanavičiūtė.

RRT sulaukė 2 skundų

Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) šiemet sulaukė 2 kreipimųsi dėl vartotojams nepageidaujant įjungtos nemokamos paslaugos, kuri vėliau buvo apmokestinta. Abi kilusios situacijos buvo išspręstos taikiai.

RRT Skundų skyriaus vedėja Ugnė Karbočiūtė aiškina, kad kiekvieną situaciją tarnyba vertina individualiai, sistemiškai išanalizavus tiek vartotojo, tiek paslaugų teikėjo pateiktus paaiškinimus ir turimus įrodymus, taip pat išanalizuojant sutartinius dokumentus.

„Svarbu įvertinti, dėl kokių paslaugų teikimo buvo susitarta sutartiniuose dokumentuose, kokiomis sąlygomis (įskaitant kainas ir taikytinas nuolaidas), buvo sulygtas paslaugų teikimas.

RRT yra nagrinėjusi situacijas, kai sutartyje buvo aptarta, jog tam tikrą laikotarpį dalis paslaugų teikiamos suteikiant nuolaidas, kurių galiojimas baigiasi po keleto mėnesių ir pan. Pasitaiko situacijų, kai keičiamos paslaugų teikimo sąlygos, tada būtina vertinti, ar toks paslaugų teikimo sąlygų keitimas atitinka teisės aktų ir sutartyje nustatytus reikalavimus“, – komentuoja ji.

Kilus nesutarimams su paslaugų teikėju, RRT pirmiausia rekomenduoja kreiptis į paslaugų teikėją, teikti pastarajam rašytinę pretenziją išdėstant joje nusiskundimus ir keliamus reikalavimus. Tuo atveju, jei nepavyksta situacijos išspręsti tiesiogiai su paslaugų teikėju, vartotojai turi teisę kreiptis į RRT dėl situacijos išsamaus įvertinimo ir konsultacijos suteikimo ar ginčo išsprendimo ne teismo tvarka.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją