Į parduotuvę įėjęs Dmitrijus (vardas pakeistas skaitytojo prašymu – red. Past.) iškart pastebėjo, kad neveikė nė viena tradicinė kasa – atsiskaityti buvo galima tik savitarnos kasose.

„Kreipiausi į parduotuvės darbuotoją ir pareiškiau, kad jei mūsų neaptarnaus kasininkė, mes tiesiog paliksime prekių vežimėlį ir nueisime, o jūs turėsite viską sudėlioti atgal į savo vietas, – pasakojo pasipiktinęs pirkėjas. – Mes iš principo niekada neiname parduotuvėse į savitarnos kasas, nes neturime jokio noro nemokamai atlikti kasininko, kurio atlyginimas yra įskaičiuotas į prekių kainą, darbo.“

Darbuotoja, anot jo, nieko neatsakė ir apsimetė, kad eina kažko ieškoti.

Pasak Dmitrijaus, per 20 minučių kasininkė taip ir nepasirodė.

„Išeiti buvo galima tik per savitarnos kasas. Ten sėdėjo dar viena parduotuvės darbuotoja, kuriai mandagiai pranešėme, kad palikome vežimėlį su maisto produktais, nes nėra nė vieno kasininko, kuris mus aptarnautų“, – tęsė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (140)