Bendrovės „Apranga“ rinkodaros direktorė Irma Marcinkienė teigė, kad susidomėjimas naujomis kolekcijomis yra didžiulis vos tik jos pristatomos į parduotuves.

„Pirkėjai yra labai aktyvūs ir nesnaudžia, nelaukia, kol ateis tikrasis pavasaris. Todėl didžioji dauguma madingiausių rūbų buvo išpirkta vos jiems pasirodžius“,- teigė ji.

Bendrovės „Baltika Lietuva“ rinkodaros vadovė Viktorija Krolytė teigė, kad naujausias kolekcijas vos tik joms pasirodžius išperka nuolatiniai parduotuvių „Monton“, „Baltman“, „Mosaic“ klientai, kuriems išpardavimai nėra aktualūs.

Pavasarinės prekės parduotuvėse pasirodo dalimis. Ankstyvą pavasarį parduotuvėse pasirodo šiek tiek tamsesnių spalvų pavasariniai rūbai. Vėliau parduotuvių lentynose nugula lengvesni ir šviesesni drabužiai, skirti šiltesniam orui.

V.Krolytė teigė, kad prekyba pavasariniais drabužiais suaktyvėja atšilus orui. Tada žmonės ieško naujų šviesesnių spalvų modelių.

Bendrovės prekiaujami rūbai yra siuvami Estijos, Lietuvos, Turkijos, Kinijos fabrikuose.

Tuo tarpu lengvesnių batų pirkėjai neskuba pirkti, nes tam dar nėra poreikio.

Tačiau bendrovės „Danbalt International“ Klaipėdos regiono parduotuvių vadovė Odeta Čepienė teigė, kad susidomėjimas naujomis avalynės kolekcijomis jau yra jaučiamas.