Laukia paromis

„Sekundės“ korespondentų pakalbinti vairuotojai piktinosi, kad Panevėžiui turėtų būti gėda – XXI amžius, bet elementarūs civilizacijos reliktai dar nepasiekiami. Karštomis vasaromis alaus pardavimai visuomet išauga, tad dabar vilkikai net po kelias paras stovi aikštelėje S. Kerbedžio gatvėje, laukdami prekių.

Ketvirtadienio popietę aikštelė beveik užpildyta: ant visų vilkikų kabinų užtrauktos užuolaidos, kaip susitarę visi vairuotojai kabinose kuo aukščiau susikėlę kojas. Visos čia stovinčios transporto priemonės – nelietuviškais, daugiausia rusiškais ir latviškais, valstybiniais numeriais. Tačiau susikalbėti su atvykėliais galima tik rusiškai – anglų kalba jiems svetima.

Iš Pskovo atvykęs Nikolajus Jarmakovas guodėsi, kad Panevėžyje užstrigęs jau trečią parą. Buvo pranešta, kad labai daug užsakymų, nespėjama gaminti, tad jam teks palaukti. Anot vyro, baisiausia ne svilinanti saulė, įkaitinanti vilkikų kabinas, o tai, kad aplinkui nėra tualeto. Paklaustas, kur atlieka gamtinius reikalus, vyras nusišypso, kad gėda net sakyti, tačiau siūlo apeiti aplink vilkiką – visur švaru. O kai prispaudžia didesnis reikalas, bėga iki geležinkelio stoties.

„Darbo patirtis dirbant tokį darbą nėra maža, bet dar neteko ilgesniam laikui apsistoti aikštelėje, kur nebūtų tualeto ir galimybės nusiplauti rankų. Civilizuotoje šalyje taip elgtis su žmonėmis yra neatleistina“, – kalbėjo N. Jarmakovas.

Vilkikų vairuotojai Panevėžyje

Lėkė į autoservisą

Iš Rygos atvykęs savo vardo nenorėjęs sakyti latvis taip pat guodėsi, kad krovinio priverstas laukti jau antrą parą – po to „Kalnapilio“ produkcija bus išvežiojama po Rusijos miestus. Vilkiko vairuotojas piktinosi, kad bendrovė nesilaiko terminų. Anot jo, tai būtų atleistina, jeigu būtų sudarytos bent minimalios sąlygos laukti krovinio. Tačiau aikštelėje nėra net elementaraus biotualeto.

„Šalia esančiame prekybos centre taip pat neradau tualeto, tai teko prašytis į autoservisą. Panevėžiui turėtų būti gėda“, – sako vilkiko vairuotojas iš kaimyninės Latvijos.

Vadovas nežinojo Bendrovės „Kalnapilis-Tauro grupė“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas tikino tik iš žurnalistų sužinojęs, kad yra tokia problema. Vadovo žiniomis, vilkikų vairuotojams stovėjimo aikštelėje tenka pralaukti ne ilgiau nei 1–2 valandas, todėl tikriausiai nebuvo pagalvota apie tualetų poreikį, o ir patys vairuotojai esą dėl to nesiskundė.

„Ačiū, kad pranešėte. Pasidomėsime šia situacija ir problemą išspręsime. Išnuomoti kilnojamąjį tualetą tikrai nebus sudėtinga nei finansine, nei laiko prasme. Tai geriausias sprendimas tiek statybų vietose, tiek ir tokiose aikštelėse. Tikrai netrukus imsimės šio klausimo“, – prižadėjo M. V. Kirstukas.