Kai ku­rių laik­raš­čių pre­nu­me­ra­to­riai, ga­vę rek­la­mi­nes skra­ju­tes su kvie­ti­mu įsi­gy­ti pre­kių su dar iki šiol ne­re­gė­ta bei gir­dė­ta 90 proc. nuo­lai­da, iš nuos­ta­bos net žag­te­lė­jo.

Vi­lio­jan­čios nuo­lai­dos

Prie nuo­lai­dų iki 50 ar 75 pro­cen­tų įvai­riau­sioms pre­kėms bu­mo per šven­čių šur­mu­lį įp­ra­tę Aukš­tai­ti­jos sos­ti­ne ti­tu­luo­ja­mo mies­to gy­ven­to­jai suk­ru­to, su­ju­do.

La­biau­siai juos su­do­mi­no vo­kie­čių bend­rovės puo­dų rin­ki­niai „Berg Hoff”, prieš ak­ci­ją kai­na­vę per tūks­tan­tį li­tų. Ak­ci­jos ren­gė­jai ža­dė­jo, kad da­bar jų ga­li­ma įsi­gy­ti vos už 109 li­tus. Ar ga­li kas nors lik­ti abe­jin­gas to­kiam kai­nų šuo­liui?

To­dėl jau pir­mą­ją ak­ci­jos die­ną, prieš at­si­da­rant pa­ra­di­nėms cent­ro „Ba­bi­lo­nas” du­rims, bū­si­mi puo­dų pir­kė­jai ne­kant­rau­da­mi lū­ku­ria­vo lau­ke. Tie­sa, než­mo­niš­ka nuo­lai­da su­do­mi­no ne tik juos. Jau iš va­ka­ro sei­lę var­vi­no ne vie­nos cent­re įsi­kū­ru­sios par­duo­tu­vės dar­buo­to­jos.

Vie­nos ba­tų par­duo­tu­vės ve­dė­ja nė pa­ti ne­pa­ju­to, kaip at­si­dū­rė prie puo­dais bei ba­ro įran­kiais nu­dė­lio­tų len­ty­nų. Ji ži­no­jo, kad par­duo­tu­vė ką tik at­si­da­rė, to­dėl nė vie­nas pir­kė­jas nes­pė­jo ap­si­suk­ti. Ta­čiau koks ją apė­mė ap­mau­das, kai ne­rū­di­jan­čio me­ta­lo puo­dų už fan­tas­tiš­kai mažą kai­ną ne­bu­vo nė kvapo.

Ne­pir­ko – pab­ran­go

„Ba­bi­lo­ne” le­dais pre­kiau­jan­čią mer­gi­ną taip pat bu­vo su­do­mi­nu­si ne­že­miš­kų nuo­lai­dų ak­ci­ja, ta­čiau ją la­biau trau­kė įmonės „Alan­de­lo” kė­dės. Bu­vo skel­bia­ma, jog ke­lių šim­tų li­tų kai­na kri­to iki dvie­jų de­šim­čių už vie­ną kė­dę.

Ji sku­bė­jo, ta­čiau įsi­gy­ti at­pi­gu­sios pre­kės ne­pa­vy­ko. Pa­ty­ru­si ne­sėk­mę pa­ne­vė­žie­tė ėmė klau­si­nė­ti, ar tų kė­džių iš vi­so bū­ta. Ir iš­gir­do neį­ti­kė­ti­nų gan­dų.

Pre­ky­bos ir pra­mo­gų cent­re dir­ban­čios pa­žįs­ta­mos mo­te­rys jai paaiš­ki­no, kad, tar­kim, kė­džių ar smar­kiai at­pi­gu­sių laik­ro­džių, ke­pu­rių, įvai­riau­sių nie­kų bu­vo įma­no­ma nu­si­pirk­ti. Tik esą šias pre­kes žmo­nės aki­mirks­niu išg­raibs­tė.

„Bet puo­dų, gir­dė­jo­me, iš vi­so ne­bu­vo”, – pa­ten­kin­tos pri­dū­rė.

„Bu­vo, bet la­bai ma­žai”, – sten­gė­si pa­neig­ti gan­dus jų par­da­vė­ja. Ji ti­ki­no, kad ir ba­ro įran­kiai bu­vo at­pi­gin­ti 90 pro­cen­tų. Tik jų kaž­ko­dėl nie­kas per stul­bi­nan­čių nuo­lai­dų ak­ci­ją be­veik ne­pir­ko. Jai pa­si­bai­gus tų pa­čių įran­kių kai­na kils­te­lė­jo, ir šiuo me­tu nuo­lai­da – 50 pro­cen­tų. Da­bar nu­pirks?

Iš­gir­du­si po­kal­bį pir­kė­ja įsi­ter­pė ir iš­pyš­ki­no, kad ano­kia čia nau­jie­na.

Moteris teigė, kad pati bu­vo su­si­gun­džiu­si ki­ta­me pre­ky­bos cent­re Pa­ne­vė­žy­je siū­ly­ta vi­lio­jan­čia nuo­lai­da kep­tu­vėms. Bet taip jų ir ne­ra­do, nors su­kio­jo­si ap­lin­kui gal pus­die­nį.

„Ekst­ra ži­nioms” apie neįp­ras­tą nuo­lai­dų ak­ci­ją ne­pa­vy­ko pa­si­kal­bė­ti su par­duo­tu­vės ad­mi­nist­ra­ci­ja. Už­siė­mę nau­jais pir­kė­jų vi­lio­ji­mo pla­nais, par­duotuvės vadovai mums laiko nerado.