Ji konferencijoje „Login 2020“ apie tai skaitė pranešimą ir, be kita ko, pastebėjo, kad reklaminę kampaniją su krepšininkais Darjušu ir Kšištofu Lavrinovičiais vykdžiusi telekomunikacijų įmonė „Telia“ neįvertino naujausių tendencijų.

„Anksčiau daugiausiai dėmesio skirdavome fizinei sveikatai, o dabar dėmesys persikėlė psichinės sveikatos problemoms. Siekiama, kad vartotojai patirtų kuo mažiau streso, kad gyventų įprastą gyvenimą. Tačiau netikrumo lygis vis dar labai aukštas, o vartotojai vis dar yra labai jautrūs.

Dėl to įmonės turi būti labai atsargios savo komunikacijoje. Turime būti labai jautrūs. Pavyzdžiui, „Telia“ nebuvo atsargi ir po to nutraukė reklaminę kampaniją su krepšininkais Lavrinovičiais“, – kalbėjo I. Čėsnienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (84)