„Šiandien nusipirkau lietuviško sūrio Maskvos parduotuvėje „Billa“!“, - rašė DELFI skaitytojas, atsiųsdamas ir prekės nuotrauką Maskvos parduotuvėje.
Bendrovės „Rokiškio sūris“ valdybos pirmininkas Dalius Trumpa paklaustas, kaip lietuviškas sūris pateko į Maskvos parduotuvę, dėstė, kad tai – ne kontrabanda.
„Sudarėme sutartį su vietiniais gamintojais, kuriems leidome naudoti mūsų prekės ženklą, jeigu jie užtikrina prekės kokybę“, - kalbėjo D. Trumpa.
Pasak jo, gamintojų, kurie norėtų naudotis „Rokiškio sūrio“ prekės ženklu, atsirado ir bendrovė sudarė susitarimus.
Kokia tokio veiksmo strategija – D. Trumpa nebuvo linkęs kalbėti.
DELFI anksčiau skelbė, kad kiekvienas produkcijos tiekimo pertrūkis į Rusijos rinką verslui daro žalos: vartotojai, neradę pamėgto prekės ženklo, ieško jam pakaitalo, prie kurio vėliau įpranta. Dėl šios priežasties kartą pasitraukus iš vienos rinkos į ją įžengti vėl – sudėtinga.