„Šiandien nusipirkau lietuviško sūrio Maskvos parduotuvėje „Billa“!“, - rašė DELFI skaitytojas, atsiųsdamas ir prekės nuotrauką Maskvos parduotuvėje.

Bendrovės „Rokiškio sūris“ valdybos pirmininkas Dalius Trumpa paklaustas, kaip lietuviškas sūris pateko į Maskvos parduotuvę, dėstė, kad tai – ne kontrabanda.

„Sudarėme sutartį su vietiniais gamintojais, kuriems leidome naudoti mūsų prekės ženklą, jeigu jie užtikrina prekės kokybę“, - kalbėjo D. Trumpa.

Pasak jo, gamintojų, kurie norėtų naudotis „Rokiškio sūrio“ prekės ženklu, atsirado ir bendrovė sudarė susitarimus.

Kokia tokio veiksmo strategija – D. Trumpa nebuvo linkęs kalbėti.

DELFI anksčiau skelbė, kad kiekvienas produkcijos tiekimo pertrūkis į Rusijos rinką verslui daro žalos: vartotojai, neradę pamėgto prekės ženklo, ieško jam pakaitalo, prie kurio vėliau įpranta. Dėl šios priežasties kartą pasitraukus iš vienos rinkos į ją įžengti vėl – sudėtinga.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (457)