Verslininkui priklauso įmonė „Lailenas“, kuri vienija tris prekių ženklus: „Balionų šalis“, „Švenčių miestas“ ir „Popcorn Lab“. Būtent pastarąją verslo dalį ir tenka parduoti.

Kaip Delfi pasakojo T. Šiuipys, įvedus karantiną, visos parduotuvės turėjo būti uždarytos, liko tik internetinė prekyba. Kadangi šventės ir susibūrimai uždrausti, iš šios veiklos net ir turint internetinę prekybą sunku pragyventi.

„Kito kelio, kaip ieškoti pinigų, nėra. Priėmiau sprendimą nesiskolinti iš „Invegos“, nedidinti skolų naštos. Turiu ir taip įsipareigojimų bankui“, – pasakojo verslininkas ir pridūrė, kad taip pat didžiulę naštą turi ir dėl nuomos mokesčių, kurių didžiosios dalies niekas nesumažino.

Jis taip pat pasidalino Latvijos pavyzdžiu, kur kolegos prekiaujantys karnavaline atributika veiklos nebuvo priversti uždaryti ir turėjo bent 50 proc. buvusių pajamų, tuo tarpu Lietuvoje pajamos prarastos praktiškai 100 proc.

T. Šiuipio teigimu, sprendimų dėl darbuotojų kol kas nėra priimta, tik vieną jų buvo priversti atleisti prasidėjus karantinui. Dėl kitų darbuotojų, manoma, kad veiklos bus rasta įmonėje, kuri užsiima ir švenčių atributikos didmenine prekyba.

Socialiniame tinkle T. Šiuipys rašo, kad prieš karantiną buvo investuota į parduotuvių rekonstrukciją.

„Esu skaitęs siaubo istorijų, kad vargingos šeimos parduodavo vaiką, tam, kad nemirtų iš bado. Patikėkit, jaučiuosi panašiai, bet kito kelio nematau. Po šiandienos premjero pasisakymo, supratau, kad reikia „pardavinėti vaikus“, kitaip mirsim iš bado visi. Mano klaida, kad sausio – vasario mėn. investavome į parduotuvių rekonstrukciją 70 tūkst. ir, anot premjero, su mūsų verslu – kažkas ne taip, nes po mėnesio neturim pinigų. Skolos auga, nuomotojai siunčia nuomos sąskaitas visai sumai. Valdžia, kuri privestinai uždarė tavo verslą, rodo vidurinį pirštą“, – praneša verslininkas.

Kaip pasakoja, šio projekto jis ėmėsi prieš pusantrų metų, o dabar skaudama širdimi tenka parduoti už 50 tūkst eurų, įrangos savikainą. Anot jo, žemesnės kainos jau nebus.

„Ką aš parduodu:

1. Koncepciją. Know how, receptūras.

2. Prekinį ženklą, domeną, FB ir Insta puslapius, el. pašto adresą.

3. Pakuotę, etiketes, lipdukus, lipdukų spausdinimo spausdintuvus.
4. Turimas žaliavas (tiekėjų sąrašas pridedamas)

5. Visą reikalingą gamybai įrangą. Galime surasti patalpas perkraustyti pajungti ventiliaciją, pajungti įrangą apmokyti naudotis. Įranga pirkta nauja, pradėta naudoti 2018 Rugsėjo mėn. Visa įranga moderni, pilnai automatinė arba pusiau automatinė.

6. Prekybinius baldus, lauko prekybai, prekybinius baldus parodoms ir kitiems prestižiniams renginiams.

Teiktume visas konsultacijas ir pagalbą, apmokytume darbuotojus“, – rašo T. Šiuipys.

Kaip Delfi nurodė T. Šiuipys, jis tikisi, kad naujasis savininkas galės dar patobulinti šią veiklą, išsaugoti lojalius klientus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (118)