Pasak jos, viskas nesibaigia tik parengus projektą. Juk ir toliau reikia prižiūrėti aplinką: medžiai, augalai ne tik suveši, bet ir perauga ar skursta, tad tai yra nuolatinė kūryba. Jei gyveni name ir turi savo kiemą, vis tiek esi šio proceso dalis ir apie tai verta žinoti daugiau, teigia pašnekovė.

„Lietuvoje yra daug žmonių, besidominčių aplinka ir augalais. Kai kuriais atvejais dar esame užstrigę ties mėgėjų lygmeniu ir paprastas žmogus nežino daugelio dalykų, kurie yra žinomi specialistams. Atotrūkis yra labai didelis. Pavyzdžiui, maistą dabar stengiamės rinktis natūralų, sveiką, ekologišką, lygiai taip pat yra mados ir augalų pasaulyje, keičiasi aplinkos grožio suvokimas, o tai suteikia tam tikrą postūmį, ko galima žmones išmokyti“, – svarsto moteris.

Rengia ne tik kursus

L. Liubertaitė verslą pradėjo labiausiai matoma veikla – apželdinimo kursais. Jie rengiami įvairiuose Lietuvos miestuose.

Tačiau ji nesustoja ir dairosi, kas šioje srityje žmonėms dar būtų įdomu. Taip gimė idėja kurti e. parduotuvę ir duomenų bazę. Pastaroji palengvins kelią surasti specialistus ir tuos, kas domisi aplinka.

O rugpjūtį įvyks jau antroji konferencija „Garden Style“. Būtent pirmosios sėkmė paskatino ir toliau plėtoti šią veiklą: „Mačiau, kad žmonės domisi ne tik vienu konkrečiu klausimu, bet tiesiog nori sužinoti įvairių naujienų. Tad suorganizavau konferenciją, skirtą aplinkos dizainui. Savo patirtimi dalijosi ne tik Lietuvos specialistai, bet ir atvažiavo lektorių iš Italijos, Olandijos. Iš viso susirinko apie 300 dalyvių. Tai rodo, kad galima verslą plėtoti ir judėti toliau.“

Pasak jos, dėl kiekvieno projekto, kursų, patalpų nuomos, lektorių reikėjo tartis atskirai, todėl pradinių investicijų pakako iš savo lėšų. Nors šiame versle ir yra sezoniškumas, tačiau apželdinimo kursai vyksta nuolat, išskyrus liepą ir gruodį.

Į apželdinimo kursus dažniausiai renkasi 25–55 m. amžiaus žmonės. Kaip juos sudominti? „Turinio rinkodara, manau, Lietuvoje dar nepakankamai išnaudota. Turint omenyje, kad mano verslo sritis yra gana nišinė, tai labai pasiteisina. Rašau straipsnius savo portale, dabar noriu plėtoti vaizdo kanalą. Turi suteikti kokybišką turinį, o ne tik pliką reklamą. Jei parodysi, kad žinai, žmonės norės tuo domėtis“, – įsitikinusi moteris.

Pati L. Liubertaitė yra rinkodaros specialistė, prieš tai dirbo tarptautinėse įmonėse. Lina džiaugiasi, kad dabar turi tai, kas daugeliui žmonių atrodo siekiamybė

„Pradėjus verslą, padaugėja pažinčių, įvairių įspūdžių. Pavyzdžiui, dabar aktyviai dalyvauju Verslo moterų asociacijos veikloje“, – pasakoja verslininkė.

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu DELFI, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą.