„Gaminiai su priedais sudaro tik 10-15 proc. visų pardavimų. Labiausiai vartotojų skoniui tinka majonezas su krapais, tačiau net jo parduodame tris kartus mažiau nei majonezo be priedų. Pirkėjai nepatikliai žiūri į naujoves. Dauguma mieliau renkasi tradicinius padažus ir patys juos gardina prieskoniais.

Tikriausiai tai lemia vaikystėje susiformavę vartojimo įpročiai. Be to, padažai su priedais yra šiek tiek brangesni nei tradiciniai", -samprotavo Kėdainių bendrovės „Vesiga" generalinis direktorius Saulius Grinkevičius.

Nesileido į kainų karą

„Daumantų" padažų gamintoja „Vesiga" praėjusiais metais Lietuvos rinkai pateikė daugiau kaip 5715 tonų produkcijos ir pasiekė 23,2 mln. litų apyvartą. Įvairių rūšių šios įmonės gaminamo majonezo per metus vartotojai sunaudojo 12 proc. daugiau nei užpernai. Bendrovė užima maždaug 32 proc. Lietuvos majonezo rinkos.

„Nepagerėjo tik padažų pardavimų rodikliai, nes metų pabaigoje mūsų gaminiai neatpigo, kai konkurentai skelbė kainų karą. Nepaisant to, rinkoje likome šios srities lyderiai. Įmonės technologai prieš kelias savaites sukūrė naujus ypač konkurencingus pomidorų padažus „Pigumėlis" ir „Mėgėjų padažą". Tikimės, kad šie gaminiai leis 10 proc. padidinti pomidorų padažų pardavimą nepiginant kitų produktų", - sakė S.Grinkevičius.