Kaip rašoma pranešime spaudai, numatomi šie pokyčiai:

  • Laikinai stabdoma kurjerinių siuntų paėmimo ir pristatymo paslauga privatiems klientams. Siekiant maksimaliai sumažinti kontaktą ir koronaviruso plėtros galimybes, visos iki šiol užsakytos kurjerinės siuntos bus nukreiptos į paštomatus be išankstinio gavėjo perspėjimo. Nuo šiol norėdami išsiųsti siuntą, privatūs klientai galės tai padaryti tik paštomatu.
  • Visos paštomatinės siuntos bus pristatomos TIK į paštomatus. Susiklosčius situacijai, kai siuntos gavėjas yra saviizoliacijoje, didelės rizikos grupėje ar dėl karantino sąlygų negali atsiimti siuntos iš paštomato, kviečiame solidarizuotis ir paprašyti siuntą iš paštomato atsiimti kaimynų ar artimųjų.
  • Verslo klientams kurjerinių siuntų paėmimas iš nurodyto adreso ir pristatymas į verslo adresus vyks bekontakčiu būdu.

„Matydami sparčiai augančią užsikrėtimų statistiką, nusprendėme nieko nelaukdami pradėti taikyti šiai dienai maksimalias prevencines priemones ne tik raudonoje zonoje atsidūrusiose savivaldybėse, bet ir visoje Lietuvoje. Mūsų darbuotojų bei klientų saugumas yra didžiausias prioritetas“, – sako „Omniva LT“ operacijų departamento direktorė Giedrė Vaitekūnaitė.

„Omniva LT“ taip pat imasi papildomų atsargumo priemonių: kurjeriai dirba su kaukėmis ir vienkartinėmis pirštinėmis, nuolat dezinfekuoja rankas, teikdami paslaugas visoje Lietuvoje. Per kiekvieną vizitą prie paštomato dezinfekuoja visus kurjerio ir klientų liečiamus paštomatų paviršius.

Bendrovė ragina žmones siuntas iš paštomatų atsiimti kaip galima greičiau, kad būtų atlaisvintas siuntos skyrelis ir į jį būtų galima įdėti kitą siuntą. Taip pat, nepaisant reguliarios paštomatų dezinfekcijos, naudojantis paštomatu patariama mūvėti pirštines arba iškart pasinaudojus paštomatu dezinfekuoti rankas.

Artėjant kalėdiniam pikui – naujas siuntų atsiėmimo būdas

Taip pat pranešama, kad artėjant kalėdinio sezono pikui įmonė įrengė papildomus siuntų atsiėmimo taškus, į kuriuos bus nukreipiama dalis klientų siuntų, jei pasirinktas paštomatas bus perpildytas. Į naują sprendimą bendrovė investavo apie 0,2 mln. eurų. Planuojama per šias specialias stoteles iki gruodžio pabaigos pristatyti apie 250 tūkst. siuntų.

Pirmieji trys papildomi siuntų atsiėmimo taškai pradės veikti jau lapkričio pradžioje Šiaulių, Alytaus ir Marijampolės arenų automobilių stovėjimo aikštelėse. Visoje Lietuvoje iš viso bendrovė įrengs 21-ą stotelę.

Laikinų siuntų atsiėmimo taškų vietos parinktos atsižvelgiant į paštomatų užimtumą – stotelės veiks prekybos ir verslo centrų automobilių stovėjimo aikštelėse ir kitose vietose, šalia populiariausių paštomatų, kurie šventiniu laikotarpiu dažniausiai būna perpildyti.

„Kalėdiniu laikotarpiu siuntų skaičius išauga kelis kartus, palyginti su įprastu laikotarpiu. Praeitais metais šiuo laiku aptarnavome beveik 1 mln. siuntų. Dėl pandemijos ir augančio e. prekybos populiarumo prognozuojame, kad šiais metais jų skaičius bus dar didesnis, todėl ieškome naujų sprendimų, kurie padėtų valdyti siuntų srautus. Specialios stotelės leis būti dar arčiau klientų ir padės užtikrinti, kad dovanos ir kitos siuntos gavėjus pasiektų kuo greičiau“, – sako „Omniva LT“ Operacijų departamento direktorė Giedrė Vaitekūnaitė.

Nauji siuntų atsiėmimo taškai veiks iki gruodžio pabaigos, o esant poreikiui stotelių veikimo terminas gali būti pratęstas. Jos skirtos tik siuntoms atsiimti, tad jose nebus galimybės siuntą išsiųsti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)