aA
Rolandas Gocentas – vairuotojas iš pašaukimo. Jo tėvas buvo vairuotojas ir Rolandas nuo mažens beveik gyveno garaže ir visada svajojo būti vairuotoju.
Rolandas Gocentas
© Asmeninio albumo nuotr.

Dabar jau 33 metai jis dirba tolimųjų reisų vairuotoju ir vilkiku krovinius vežioja po Europą, Skandinaviją, Rusiją, Baltarusiją.

Kaip pats juokauja, su savo sunkvežimiu tik į Afriką nebuvo nuvažiavęs, rašoma pranešime spaudai.

Nors vilkiko vairuotojo darbas nelengvas, bendrovėje „Autogika“ dirbantis Rolandas savo darbu visai patenkintas, jei jam netrukdytų kai kurios kliūtys.

Viena jų – amžina ir niekaip neišsprendžiama problema – didžiulės eilės pasienyje su Baltarusija, kur kartais tenka prastovėti ir po parą.

Kai gruodį R. Gocentas grįžo iš Baltarusijos į Lietuvą, Medininkų pasienio kontrolės punkte įvažiuojant į Lietuvą buvo susidariusi apie 370 automobilių eilė.

Rolandas sieną kirsti pasirinko Raigardo postą, kur eilė buvo „tik“ apie 100 automobilių. Deja, jis ne ką laimėjo, teko ilgas valandas praleisti beveik nejudančioje automobilių eilėje.

Pasak R. Gocento, blogiausia būna, kai atvažiuoji prie sienos naktį.

Pasakodamas, ką veikia ilgas valandas stovėdamas pasienio eilėse Rolandas sako, kad tos veiklos nedaug. Negali nuo mašinos atsitraukti, nes bet kurią minutę eilė gali pajudėti ir reikės savo automobilį patraukti.

Besėdint kabinoje baisu ir prisnūsti. Tai jis klijuoja prie kabinos stiklo specialų daviklį. Kai priešais stovinti mašina pavažiuoja 10 metrų, daviklis pradeda „rėkti“ – judėk ir tu. Taip ir timpčioja po metrą kitą.

Vairuotojo nuomone, nors dabar praktiškai visų Lietuvos pasienio kontrolės punktų infrastruktūra sutvarkyta, tačiau kaip visur daugiausia lemia žmogiškasis faktorius. Investicijos skiriamos punktų modernizavimui, bet mažai dėmesio skiriama darbo organizavimui.

Pasak jau 33 metus vairuotoju dirbančio ir vežėjų darbo virtuvę iš vidaus pažįstančio R. Gocento, būtent žmonės, sąžiningas jų požiūris į savo darbo atlikimą padėtų išspręsti nemažai problemų.

Jo nuomone, dėl eilių kroviniai būna nepristatomi laiku, vežėjų įmonės patiria nuostolių, skriauda ir vairuotojui, kuris užuot stovėjęs eilėje, galėtų vežti naują krovinį.

Skaičiuojama, kad Lietuvos kelių transportas sukuria 6 procentus bendrojo vidaus produkto.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Šalia Vilniaus kils nauja vokiečių gamykla: įdarbins 440 darbuotojus (109)

Vokietijos bendrovė „ Homanit “ – vidutinio (MDF) ir didelio (HDF) tankio medžio plaušų...

JAV atlieka „Deutsche Bank“ patikrinimą pinigų plovimo per „Danske Bank“ byloje (2)

Federalinio rezervo sistema (FRS) tikrina, kaip „ Deutsche Bank “ tvarkė įtartinas milijardų...

Pramonė Lietuvoje pernai augo 5 proc. iki 22,6 mlrd. eurų (4)

Pramonės produkcijos gamyba ir pardavimai Lietuvoje per 2018 metus palyginamosiomis kainomis...

Registrų centras ieško finansų, IT centro ir strategijos vystymo vadovų (3)

Struktūrą pertvarkantis bei atsinaujinantis valstybės valdomas Registrų centras ieško finansų ir...

Pernai benzinas pigiausiai kainavo gruodį, dyzelinas - kovą!

Pricer.lt atliekami degalų kainų tyrimai Lietuvos degalinėse rodo, kad 2018 metais degalų kainų...

Top naujienos

Kalvariją drebina dėl alkoholio į komą panirusios nepilnametės skandalas: šešėlis krenta ant kandidatės į merus (102)

Sausio 13-osios naktį, apie 1 val. 15 min., į Marijampolės ligoninę iš Kalvarijos buvo pristatyta...

Kremliaus ruporams šūkaujant dėl Skvernelio, šis įspėja nekurti iliuzijų dėl santykių su Rusija (786)

Premjero sprendimą pavasarį kandidatuoti į Lietuvos prezidento postą pasveikino ne visi. Tarp...

„Socdarbiečių“ kandidatas į Jurbarko tarybą: lietuvius trėmė ne Stalinas, o lietuviai (338)

Lietuvoje kasmet minima Gedulo ir vilties diena , prisimenant masinius buvusių Sovietų Sąjungos...

Klausimų sukėlė ne tik Gudelis: laimėtuose pirkimuose ekspertu buvo ir Skvernelio atstovas spaudai papildyta (15)

Dviejuose Dariaus Gudelio bendrovės laimėtuose viešuosiuose konkursuose Nacionalinėje mokėjimo...

Šalia Vilniaus kils nauja vokiečių gamykla: įdarbins 440 darbuotojų (109)

Vokietijos bendrovė „ Homanit “ – vidutinio (MDF) ir didelio (HDF) tankio medžio plaušų...

Arūnas Milašius. Po „Brexit“ turim fantastišką progą, bet ją nubrauksim plačiu bajorišku mostu (69)

Lietuva palaiminga šalis. Mes tikimi ne skaičiais ir prognozėmis, bet svajonėmis bei pažadais...

Keleiviai pernai į lėktuvus Lietuvoje mėgino įsinešti šovinių, ginklų, narkotikų

Lietuvos oro uostai sudarė labiausiai nustebinusių orlaiviais 2018 m. bandytų skraidinti objektų...

Jazzu planuoja užkariauti pasaulį – pristato dykumoje filmuotą ir 100 tūkst. eurų kainavusį klipą (504)

Sausio 23 diena, gali būti, pateks į Justės Arlauskaitės-Jazzu svarbiausių datų sąrašą....

Gydytojas Janas Hilbigas: svarbu išmokti nustoti nerimauti dėl nerimo

Nerimas, slogi nuotaika, savigrauža – emocijos, pažįstamos daugeliui žmonių. Nors jų kyla...

„Armani“ puolimo potencialą Jasikevičius gesins gynyba: negalime žaisti 90 taškų rungtynių (13)

Kauno „Žalgiris“ (8-11) trečiadienį išskrido į Milaną, kur ketvirtadienį žais Eurolygos...