Sostinėje gyvenantis Tadas (vardas pakeistas – red.) sunerimo įmonės pašto dėžutėje aptikęs pranešimą iš „Lietuvos pašto“, kad pašto skyriuje laukia registruotas laiškas.

„Pagalvojau, kad reikia paskubėti jį atsiimti. Išsigandau, kad gal koks šaukimas į teismą ar bauda kokia, nes jokių kitų siuntinių artimiausiu metu nelaukiau“, – pasakojo vilnietis.

Pagalvojęs, kad įmonei skirtame laiške gali slypėti svarbi informacija, vyras suskubo laišką atsiimti dar prieš kalėdines šventes.

Nuvykęs į pašto skyrių Vilniuje, Vytenio g., vyras pamatė, kad laišką atsiimti jam užtruks: skyriuje buvo nusidriekusi ilga eilė net iki lauko. Vis dėlto nusprendęs, kad geriau nedelsti ir registruotą laišką reikia kuo greičiau atsiimti, Tadas stojo į eilę.

Savo eilės vyras sulaukė po 40 minučių. Po ilgo laukimo sostinės gyventojo rankose pagaliau atsidūrė registruotas laiškas.

„Pamačiau ant jo „Vilniaus energijos“ logotipą. Pagalvojau, negi kokia skola, juk visada viską laiku sumoku ir „Vilniaus energijai“ įsiskolinimo neturiu turėti“, – savo istorija dalijosi Tadas.

Atplėšus laišką vyras ištraukė jį nuvylusį laišką. Pasirodo, voke – kalėdinis „Vilniaus energijos“ sveikinimas jo turimai įmonei. Ilgą laiką eilėje pralaukęs vyras juokėsi, kad įmonės gražus užmojis gali turėti erzinančias ar nuviliančias pasekmes. Vyras prisipažino, kad tokių kaip jis buvo ir daugiau, atsiėmęs laišką Tadas pakalbėjo su aplink esančiais žmonėmis ir teigė, kad tokių kaip jis buvo bent keturi.

„Vilniaus energijos“ atstovas spaudai Nerijus Mikalajūnas teigė, kad bendrovė centralizuotai savo verslo klientams nesiuntė sveikinimų registruotu paštu.

„Sutinku, kad siųsti sveikinimus registruotu paštu nebūtų labai protingas sprendimas. Įmonė centralizuoto tokio sprendimo neturėjo, bet galbūt versija būtų tokia, kad kažkas iš darbuotojų, kuris kuruoja minėto asmens įmonę, priėmė tokį sprendimą asmeniškai“, – kalbėjo atstovas.

„Lietuvos pašto“ atstovas spaudai Tomas Bašarovas teigė, kad šiemet pastebimas dar didesnis intensyvumas siunčiant ir gaunant siuntinius nei prieš praėjusias šventes.

„Taip, srautas yra padidėjęs: tiek išsiunčiama iš Lietuvos, tiek atsiunčiama į Lietuvą. Jei pažiūrėtume į praėjusius metus, tai jis išaugęs maždaug perpus nei siunčiama įprastu metu“, – komentavo „Lietuvos pašto“ atstovas spaudai.

Pasak jo, tarp kalėdinių dovanų siuntų – nemažai ir laiškų: „Vis dėlto fiksuojame, kad rašytinės korespondencijos mažėja. Kas metus maždaug po 10-15 proc., bet kalėdiniu metu ir jų siuntimas yra suaktyvėjęs“.

Pasiteiravus, kaip „Lietuvos paštas“ bando kovoti su išaugusiais gyventojų srautais pašto skyriuose, T. Bašarovas teigė: „Piko valandomis stengiamės, kad kuo daugiau langelių aptarnautų. Taip yra įdiegtos kelios naujovės, kurios kalėdiniu laikotarpiu šiek tiek padeda“.

Pirma, gavus registruotą siuntą gavėjas apie ją gali būti informuojamas SMS žinute: taip sutaupoma laiko, kad pranešimas apie gautą siuntą gyventoją pasiekia ne namuose, o bet kur.

„Taip jis gali pranešimą gauti ar darbe, ar važiuojant iš darbo ir atitinkamai susiplanuoti, kada registruotą siuntinį atsiimti“, – kalbėjo pašto atstovas.

Taip pat pašto paslaugų pirkėjai gali nurodyti, kad siunta būtų pristatoma į siuntos savitarnos terminalus, kur gavėjui nereikės vykti į pašto skyrių ir laukti eilėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (74)