Didžiausią mažmeninės prekybos parduotuvių tinklą šalyje valdančios bendrovės „Maxima“ Komunikacijos skyriaus vadovė Renata Saulytė teigė, kad ketvirtadienį nepastebėjo didesnių pokyčių.
„Apibendrinus vakar dienos rezultatus, bendras klientų srautas, taip pat ir pardavimai išliko maždaug stabilūs, kaip ir įprastą ketvirtadienį. Tačiau tai bendri duomenys. Kai kuriose tinklo parduotuvėse klientų srautas buvo išties keliais procentais mažesnis nei įprasta. Tačiau dalyje jų, ypatingai veikiančių konkurento kaimynystėje, fiksavome šiek tiek didesnį klientų srautą ir pardavimus nei įprasta.
Matyt, tam įtakos turėjo eilės šalia konkurentų parduotuvių. Pritrūkus kantrybei laukti eilėse, matyt dalis žmonių atėjo ir apsipirko ir mūsų tinklo šalia esančiose parduotuvėse. Tai labai žmogiška reakcija“, – komentavo R. Saulytė.
Jos teigimu, pirkėjai elgėsi įprastai, savo įpročių nekeitė.
Ji tikino, kad šiomis dienomis, klientams duris atveriant dar vienam konkurentui, ypatingo ar kažko specialaus bendrovė nesiėmė – akcijų kiekis tinklo parduotuvėse išliko labai panašus, kaip ir visada. Šią savaitę, esą, nuolaidos parduotuvėse „Maxima“ taikomos maždaug 1,3 tūkst. skirtingų produktų ir keliolikai atskirų produktų grupėms.
„Galime tik pasveikinti „Lidl“ pradėjus veiklą Lietuvoje, nedidelėje, bet labai konkurencingoje rinkoje. Į rinką ateinantį kiekvieną naują konkurentą, nepriklausomai nuo jo dydžio ar patirties, sutinkame palankiai, nes manome, kad konkurencija yra sveikintina. Ir tai sakome nuoširdžiai. Ji priverčia pasitempti, įvertinti savo stiprybes ir silpnąsias vietas, pergalvoti savo strategiją ir veiksmus“, – komentavo R. Saulytė.
Bendrovės „Palink“, valdančios prekybos tinklą „Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė teigė ko nors neįprasto „Lidl“ atsidarymo dieną nepastebėjusi.
„Vakar dieną mūsų prekybos tinklo parduotuvėse lankėsi toks pat pirkėjų skaičius kaip ir praėjusį ketvirtadienį. Kai kuriose parduotuvėse pirkėjų srautas buvo netgi padidėjęs. Dėl itin karštų orų pastebėjome ir kai kurių produktų pardavimų ženklų augimą – pirkėjai gausiai pirko arbūzus, kurių pardavimai vakar išaugo net 11 kartų, geriamąjį vandenį ir valgomuosius ledus, kurių pardavimai šoktelėjo beveik dvigubai“, – komentavo B. Čaikauskaitė.
Bendrovės „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė taip pat teigė, kad naujų konkurentų parduotuvių atidarymas neturėjo didesnės įtakos prekybos rezultatams. Kita vertus, dalyje „Rimi“ prekybos centrų, kurie įsikūrę netoli „Lidl“, taip pat stebėta geresnė apyvarta.
„Taip, pastebėjome tokią tendenciją. Tačiau galbūt labiau pirmoje dienos pusėje. Na, o jei vertinti visą vakarykštę dieną, tai mūsų tinkle apsilankė labai labai panašiai kaip ir kitomis dienomis“, – komentavo G. Bielskytė.