Taip atsitiko rugpjūčio 29-ąją – tądien sutriko bendrovės „Cardnet“ valdomų atsiskaitymo kortelėmis terminalų veikla, todėl atsiskaitant tokiu būdu nuo pirkėjų sąskaitų buvo nurašoma dvigubai didesnė suma. Tuo tarpu transakcijos fiksavo, kad nuskaitomas teisingas pinigų kiekis.

Teigiama, kad dėl šio gedimo galėjo nukentėti iki 5 proc. visų pirkėjų, tą dieną kortele atsiskaičiusių „Cardnet“ skaitytuvais. Dažniausiai nukentėjusieji naudojosi „Visa Debit“ kortelėmis.

Pinigai jiems jau grąžinti, nors kortelių turėtojams patariama patikrinti savo sąskaitas.

Klaida paaiškėjo, kai žmonės viešai ėmė skųstis iš sąskaitų išgaravusiais pinigais.

Nuskaičiuotos įvairios sumos – vienas atsiliepęs asmuo teigė, kad apmokėjęs 60 svarų sterlingų sąskaitą restorane nežinodamas sumokėjo antra tiek, o 61 metų Davidas Stewartas neteko 1000 £ – tokią sumą jis sumokėjo už Edinburghe esančio viešbučio nuomą dukros vestuvėms.

Vyras neatitikimą banko sąskaitoje pastebėjo tik po 3 dienų ir pirmiausiai susisiekė su viešbučiu – pamanė, jog jis neteisingai nurodė paslaugos kainą.