Renginyje savo patirtimi dalinsis daugiau nei 20 skirtingų sričių ekspertų, tačiau, kaip sako vakarėlio organizatoriai, niekas nebus įpareigotas klausytis pranešimų ar ilgų kalbų. Kiekvienas dalyvis galės nuspręsti, kas jam aktualu, ir, susiradęs tinkamą ekspertą, pakalbinti jį savo norima tema. Tarp gausaus ekspertų būrio dalyviai galės dalintis patirtimi tarpusavyje, plėsti akiratį, pasitikrinti idėjas, o galbūt rasti ir būsimų verslo partnerių.
Abipusė nauda
Vienas iš renginio ekspertų, didžiausio naujienų portalo „Delfi“ rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis pastebi, kad dažniausiai neformalaus bendravimo metu galima sužinoti daugiau reikiamos informacijos, mat bendraujančiųjų nevaržo įsipareigojimai.
Jam pritaria ir kita renginio ekspertė Aušra Rutkauskienė.
Svarbūs klausimai
Nors gali pasirodyti, kad neformalaus renginio metu tematika taip pat yra kiek laisvesnio pobūdžio, vis dėlto „Network Party“ tikslas, kad dalyviai galėtų gauti atsakymus į įvairaus tipo klausimus. Tam surinkti plataus profilio ekspertai, siekiant atsakyti į kiekvieno verslo dilemas.
Paklaustas, kas dažniausiai kelia nerimą verslams mokesčių tematika, „Rödl & Partner“ Vidaus mokesčių skyriaus vadovas Mantas Mališauskas, kuris taip pat bus ir „Network Party“ vakarėlio ekspertas, patikina, kad mokestinė sistema gali būti paini, todėl turėti galimybę pasitarti neformalioje aplinkoje apie geriausius sprendimus ar artėjančius pokyčius yra pranašumas, nes visi klausimai gali būti išaiškinami paprastai ir suprantamai, be varžančių formalumų.
M. Mališausko teigimu, stipri bendruomenė yra verslo jėga, tad atėjus į tokį renginį bendruomeniškumas auga, o verslo galimybės plečiasi: „Į tokio pobūdžio renginį ekspertai ateina vienu tikslu – kuo daugiau duoti, dalintis ir pagelbėti, taip padedant augti verslo bendruomenei. Verslininkams toks susitikimas su ekspertais, taip pat ir su kitais verslininkais, gali atverti galimybes plėtoti savo verslą greičiau, racionaliau ir pakreipti jį palankiausiu kursu, padėti rasti partnerius bei atsakymus į kylančius klausimus.“
Daug partnerių
Tradiciniu tapęs verslo vakarėlis „Network Party“ siekia, kad neformalus bendravimas padėtų rasti tiesiausius kelius į sėkmę, sutaupant laiko bei pinigų ir išvengiant klaidų. Tam, kad renginys įvyktų nepriekaištingai, didžiausias jauno verslo portalas „bzn start“ dėkoja savo partneriams: advokatų kontorai GLIMSTEDT, skaitmeninės rinkodaros agentūrai RAIBEC, Saulėtekio slėnio mokslo ir technologijų parkui, bendradarbystės erdvei „Workland“, barui „Amadeus“, didžiausiam naujienų portalui „Delfi“, spaudos profesionalams „Spaudos departamentas“, logistikos ekspertams UAB „DHL Lietuva” ir „Rödl & Partner“, padedantiems, kad „Network Party“ taptų sėkmingiausiu metų renginiu. Bilietai į renginį sparčiai tirpsta, tad organizatoriai skatina suskubti.