„Maisto logistikos centras“ save pozicionuoja kaip pigių prekių tinklą, kur kai kurie produktai gali kainuoti iki 30 proc. mažiau nei didžiųjų prekybos tinklų parduotuvėse.

Be to, teigiama, kad asortimentą didžiąja dalimi sudaro Lietuvoje pagaminti produktai.

Lapkričio pradžioje pirmą parduotuvę atvėrus sostinės Lazdynų mikrorajone, tinklo vadovas Justas Poderis neslėpė, kad planuojama plėtra ir kituose miestuose.

Šie planai jau virsta kūnu – kitą trečiadienį, gruodžio 13 dieną, antroji „Maisto logistikos centro“ parduotuvė bus atidaryta Šiauliuose, Tilžės g. 121.

Taigi, kodėl Šiauliai?

„Vizija buvo pagrindinę plėtrą pradėti tik 2024 m. vasario–kovo mėnesiais, tačiau po pirmosios parduotuvės atidarymo pamatėme, kad žmonių apsilanko daugiau nei patys tikėjomės. Šitoje vietoje savo planus pakoregavome pagal klientų poreikius ir Šiauliai atsirado dėl tos priežasties, nes atsilaisvino patalpos“, – Delfi sakė „Maisto logistikos centro“ vadovas Justas Poderis.

Naujoji parduotuvė Šiauliuose bus ženkliai didesnė, teigė pašnekovas.

„Išklausėme klientų poreikių – viena iš vietų, kur jie norėjo, kad pasistengtume, buvo asortimento platumas. Vilniuje to negalėjome pasiūlyti dėl parduotuvės dydžio, čia ji yra 250 kv. metrų ploto, o Šiauliuose bus 600 kv. metrų“, – sakė J. Poderis.

Jo teigimu, šiauliečiams bus pasiūlyta ir patogesnė automobilių stovėjimo aikštelė.

Po Naujųjų metų ketinama plėstis atidarant daugiau ir didesnio ploto parduotuvių – jų dydžiai sieks nuo tūkstančio kv. metrų.

„Vasario–kovo mėnesiais numatyta dar viena lokacija Kaune, kurią paskelbsime, kai tik finalizuosime visus niuansus. Lygiai taip pat atversime parduotuvę Klaipėdoje, iki kitų metų balandžio pabaigos – dar vieną parduotuvę Vilniuje“, – vardijo „Maisto logistikos centro“ vadovas.

Prioritetas ir toliau bus maisto produktai


Kalbėdamas apie parduotuvę Šiauliuose pašnekovas teigė, kad joje taip pat 70 proc. asortimento sudarys maisto produktai, o likusią dalį pramonės prekės – skalbikliai, prausikliai ir kitos priemonės.

Taip pat bus stengiamasi ir toliau išlaikyti lietuviškos kilmės prekių asortimento ribą virš 70 proc.

Kalbėdamas apie veiklos startą J. Poderis teigė, kad iš žmonių susidomėjimo galima sakyti, jog sandėlio tipo parduotuvės formatas yra tinkamas.

„Bet pamatėme, kad padarėme kelias klaidas, kurias norime ištaisyti – pirma klaida susijusi su asortimentu, o antra – parduotuvė nėra lengvai pasiekiama aplinkiniams gyventojams, labiau orientuota į Lazdynų gyventojus. Tai šitoje vietoje klaidas taisome, jog būtų išpildyti visi klientų norai“, – tvirtino jis.

Beje, žadama pasiūlyti ir nuolaidų perkant didesnius kiekius tų pačių prekių.

„Kadangi didžioji dalis mūsų prekių yra ilgai negendančios, tai apsimokės ir mums, ir klientams“, – pastebi J. Poderis.

Tiesa, pasak prekybos tinklo vadovo, bendras kainų skirtumas, lyginti su kitais prekybos tinklais, išliks iki 30 proc. tam tikriems produktams. Ateityje, pasak jo, galima tikėtis ir mažesnių kainų, nes plečiantis tinklui tikimasi sustiprinti ir derybinę galią prieš tiekėjus.

Naujos parduotuvės, pasak verslininko, įsikurs patogesnėse vietose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)