aA
Dviejų „Vilniaus prekybos“ akcininkų Nerijaus Numavičiaus ir Igno Staškevičiaus naujojo verslo – elektroninės parduotuvės „Barbora“ – reklama neliko nepastebėta tarp ieškančių darbo. Tačiau personalo specialistė Rita Karavaitienė mano, kad ja buvo labiau siekiama išreklamuoti patį projektą, o daug CV gali būti tiesiog „ne į temą“.
© DELFI / Kiril Čachovskij

„Barboros“ projekto vadovė Ilona Guobytė DELFI sakė, kad per antradienį sulaukta daugiau nei 100 CV, trečiadienį taip pat plaukė laiškai ir skambėjo telefonas.

„Manau, kad tai yra tikrai nemažai. Mūsų lūkesčius tai tikrai pateisino, nes sulaukėme tikrai įdomių skambučių ir CV. Kiek spėjome pasižiūrėti, prie projekto nori prisidėti ir žmonės su patirtimi, ir be jos“, – komentavo ji.

I. Guobytė negalėjo pasakyti, kokio dydžio komandą ketinama suburti.

„Dar nespėjome padaryti visų CV analizės, tačiau galiu pasakyti, kad kreipiasi įvairių sričių žmonės: nuo IT specialistų iki turinčių patirties žurnalistikos ir ryšių su visuomene srityje“, – komentavo „Barboros“ projekto vadovė.

Antradienį žiniasklaidoje buvo užsakyta plati reklaminė kampanija, kurioje buvo pranešta, kad du į turtingiausių žmonių sąrašus patenkantys verslininkai kurią elektroninę parduotuvę ir pradeda burti komandą.

Vienas iš „Barboros“ investuotojų I. Staškevičius DELFI pripažino ir pats sulaukęs skambučių dėl darbo.

Naująjį N. Numavičiaus ir I. Staškevičiaus kūdikį užplūdo CV
© DELFI / Kiril Čachovskij

„Aš pats, nors ir nebūdamas Lietuvoje, gavau daug žinučių ir skambučių, nors ne visai tuo adresu. Žinoma, man nesudėtinga ir aš nukreipsiu besidominčius teisinga linkme, tačiau aš projekte esu investuotojas, vykdomąja veikla užsiima kiti žmonės“, – teigė jis.

Paklaustas, ar „Barbora“ nebus tiesioginis elektroninės parduotuvės e.maxima.lt konkurentas, verslininkas sakė: „Maxima“ negali skirti daugiausiai dėmesio prekybai internetu, o „Barborai“ tai bus vienintelė veikla. „Maxima“ turbūt neišvengiamai turės interneto elementų, bet šie projektai ir prekybos formos yra gana skirtingos. Be abejo, galima sakyti, kad jos konkuruoja, bet, kita vertus, ir papildo viena kitą“, – kalbėjo verslininkas.

Teigiama, kad elektroninė parduotuvė turėtų startuoti kitų metų pradžioje. Planuojama, kad ateityje parduotuvė plėsis ir į užsienį

Virusinė reklaminė kampanija

Tuo metu darbo skelbimo portalo „CV Online“ marketingo vadovė Rita Karavaitienė mano, kad toks susidomėjimas yra tikrai geras, tačiau svarsto, kiek iš atsiųstų CV bus tinkamos.

„Tai tikrai yra tikrai geras rezultatas. Srautas didelis, tik kiek jo bus tikslingo. Klausimas, ar jiems reikia kiekybės ar ir kokybės? Jeigu nėra apibrėžtų reikalavimų, nėra nieko tiksliai įvardyta, tai žmonės tokiais atvejais tiesiog bando laimę – gal pasiseks. Todėl tame sraute gali tikrai būti daug CV „ne į temą“, – savo nuomonę išsakė ji.

Rita Karavaitienė
Rita Karavaitienė
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Paklausta, ko tuomet siekiama tokiu abstrakčiu skelbimu, personalo specialistė teigė: „Dažniausiai įmonės tikisi tikslinių kandidatų ir nešaudo iš lanko į debesis. Jeigu ieško darbuotojo, jie žino, kokio žmogaus tikisi. Taigi tai yra viso projekto geras užsukimas. Jeigu žmonės siunčia CV, jie pradės vienas kitam perdavinėti žinią. Taigi gausis virusinė reklaminė kampanija“.

Plėstis yra kur

Mokėjimų sprendimų paslaugą „Mokejimai.lt“ valdančios bendrovės „EVP International“ generalinis direktorius Kostas Noreika yra įsitikinęs, kad elektroninės prekybos galimybės Lietuvoje yra didžiulės.

Jo pateikiamais duomenimis, Lietuvoje elektroninė prekyba sudaro 2,6 proc. visos prekybos, Europos vidurkis – 4,5 proc., o, pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje – 10 proc.

„Taigi žvelgiant į šiuos skaičius galima pasakyti, kad potencialas Lietuvai augti tikrai yra“, - antradienį dienraščio „Verslo žinios“ surengtoje konferencijoje „Augimo pagreičio beieškant“ sakė jis.

K. Noreikos vertinimu, Lietuvos elektoninės prekybos rinka sudaro iki 2 mlrd. Lt per metus.

Europos Komisijos atlikto tyrimo duomenimis, 45 proc. europiečių apsipirkinėja internetu kartą per mėnesį.

Šių metų balandį darytų tyrimų duomenimis, Lietuvoje 32 proc. apklaustųjų nurodė perkantys internetu. Dažniausiai neišeinant iš namų perkami drabužiai ir avalynė, elektronikos prekės, maistas ir gėrimai, įvairios paslaugos.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Revolut Ltd“ suformavo vadovų komandą

Jungtinės Karalystės startuolis „ Revolut Ltd“ suformavo vadovų komandą.

Parfumerijos tinklas „Douglas“ Europoje uždaro 70 parduotuvių (22)

Vokietijos parfumerijos tinklas „ Douglas “ Europoje uždaro 70 parduotuvių.

Estijai sumažinus alkoholio akcizus, suomiai jo nupirko 40 proc. daugiau (22)

Estijoje nuo liepos sumažėjus alkoholio akcizams, į šalį plūstelėjo Suomijos alkoturistai,...

Prie Lietuvos bankų asociacijos šiemet prisijungė šešios verslo organizacijos (2)

Prie Lietuvos bankų asociacijos (LBA) šiemet prisijungė šešios verslo organizacijos. Prie LBA...

Širinskienė kritiškai vertina siūlymą ilginti alkoholio prekybos laiką, Kirkilas jam pritaria (14)

Seimo „valstiečių“ frakcijos narė Agnė Širinskienė kritiškai vertina...

Top naujienos

Pamirštos Baltijos kelio istorijos: kaip Landsbergis su Brazausku varė iš proto ir galiausiai išdūrė Maskvą (73)

Turiu labai įdomių, neskelbtų dalykų, istorikams, tikriausiai, neįdomu. Taip su nedideliu...

Vilniuje – per brangu: vyksta ir šimtus kilometrų tik apsikirpti (64)

Vilniuje gyvenantys netaupydami laiko renkasi kai kurias paslaugas regionuose. Pagrindinė to...

Namuose atsilaikiusi „Sūduva“ savo likimą spręs Vengrijoje (270)

Marijampolės „Sūduvą“ nuo istorinio patekimo į UEFA Europos lygos grupių etapą galimai...

Kiek kainuos šiemet išleisti vaiką į mokyklą? kai kurios šeimos gali gauti vasltybės paramos (3)

Kaip ir kiekvienais metais vaikus į mokyklą ruošiantys tėvai artėjant rugsėjo pradžiai dar...

Rytų Europos augimas – lyg šviesos spindulys smunkančios ES bloko ekonomikos fone (15)

Europos Sąjungos ( ES ) rytinės ekonomikos atlaikė pasaulį alinančius sunkumus, kurie iš...

„Oskarui“ nominuoti, tačiau žiūrovus kvailinę dokumentiniai filmai: kai kuriais melais tikėta net 60 metų (14)

Sako, kad geriau vieną kartą pamatyti nei tūkstantį kartų išgirsti. Sunku būtų ginčytis –...

Gydytojas Morozovas: jaučiatės blogai ar nepakankamai gerai? Bus dar blogiau, jei nieko nekeisite (5)

„Daktare, man silpna / aš esu nuolat pavargęs / man svaigsta galva / man nevirškina skrandis /...

30 metų po Baltijos kelio: Mauricas parodė, kaip toli už nugarų palikome kitas posovietines valstybes (895)

Baltijos šalys yra vienintelės iš anksčiau Tarybų Sąjungai priklausiusių šalių, kurių...

Svarbu žinoti vairuotojams: A2 magistralėje šiandien laukia dideli eismo ribojimai (2)

Penktadienį, rugpjūčio 23-iąją, visoje Lietuvoje minimas Baltijos kelio 30-metis. Tądien...

Blogos žinios tiems, kuriuos kamuoja nemiga: šis sutrikimas padidina insulto riziką

Žmonėms, kurie kenčia nuo nemigos , gali padidėti koronarinių arterijų ligų, širdies...