„Kalbant apie visuomeninį maitinimą, virš dviejų tūkstančių įmonių, kurios teikia tokią paslaugą visoje respublikoje, mokesčių inspekcija yra atsirinkusi apie 10 procentų – 190 įmonių gaus raštus, dėl pirkimų-pardavimų paaiškinimų. Paprastai tariant, mokesčių inspekcija mato, kad netiksliai yra parodomias antkainis, kuris pateikiamas buhalterinėj apskaitoj. Patiekalai, neva, parduodami už 3 eurus, sultys už 30-40 centų. Tai iš kitos pusės, jei mokame 12 eurų už patiekalą, tai to patiekalo turėtų mums atnešti du kilogramus“, – sako A. Morkūnas.

Septynerius metus verslininkus stebinčios mokesčių inspekcijos specialistai sako, kad vos pasidomėjus, kaip verslininkai suskaičiuoja patiekalo kainą, o moka nedidelius mokesčius – staiga įmonės pajamos ima augti. Būtent Palanga ir tapo viso šio susidomėjimo pradininku, mat vieša paslaptis, kad būtent kurortuose sezono metu staiga pakyla kainos, o mokesčių už išaugusias pajams niekas nenori mokėti.

A. Morkūnas sako, kad domimasi ne tik galutiniu rezultatu – patiekalo kaina, bet ir už kiek perkami produktai, kiek kainuoja sąnaudos ir kiek iš tiesų uždirbama. Kaip taisyklė, po kiekvieno kvietimo pabendrauti, įmonių vadovai staiga ima rodyti didesnius pelnus.

Tokios akcijos, kai geranoriškai verslui primenama apie mokesčių slėpimo pasekmes nebūna dažnos. Mokesčių inspekcijos atstovai neslepia, kad ne kartą teko „paaiškinti“ ir baudomis, ir ikiteisminiais tyrimais, mat taip siekiant susikurti sotų gyvenimą, galima atsidurti ir už grotų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (577)