„Lygiai prieš savaitę gavau Lietuvos pašto pranešimą, jog mano vardu gauta siunta, kurią dėl man nesuprantamų priežasčių turiu atsiimti ne savo Žirmūnų mikrorajono pašte, o Pasiuntinių pašte Kirtimuose, Rodūnios kelias 9. Bandant susisiekti ant pranešimo buvusia vienintele nuoroda – matyt, bendruoju Lietuvos pašto telefonu - buvo prašoma kreiptis 8-18 val. Išnaršius internetinius puslapius, tik vieninteliame pavyko rasti Pasiuntinių pašto darbo laiką: 7-22 val.“, - pasakoja skaitytoja.

Tačiau nuvykusi nurodytu adresu, siuntinio mergina atgauti negalėjo, nes buvo nurodyta, kad Pasiuntinių pašto darbo laikas nuo 10 iki 19 val.

„Esu dirbantis žmogus, tad nurodytomis valandomis man nėra paprasta po keletą kartų vykti į miesto pakraštį. Nesuprantu, nejaugi taip sudėtinga ant pranešimo nurodyti darbo laiką? Naiviai tikėjausi, jog siuntą man galės pristatyti jei jau ne į namus, tai bent į mano mikrorajono pašto skyrių, kaip kad paprastai būna. Deja, susitarti nepavyko. Pirmadienį į Pasiuntinių paštą susiruošiau ir vėl. Dėl visa ko informacijoje dar kartą pasitikslinau apie darbo laiką. Gavau patvirtinimą: 10-19 val. Taigi po darbo, prieš 19 val. skubėjau siuntos atsiimti antrą kartą. Deja... prie užrakintų durų telefono ragelyje išgirdau paaiškinimą, jog "dirbame iki 18 val.". Negalėjau patikėti, kaip taip gali būti, juk dar prieš kelias valandas man tvirtino kitaip. Į savo pastabą gavau atsakymą "Matyt, primiršo...". Dar bandžiau aiškinti, jog jau ne pirmą kartą nepavyksta atsiimti siuntos, tačiau, man buvo pasiūlyta pabandyti dar kartą - kitą kartą. Ir, aišku, žinau, kad tą kitą kartą teks vėl rasti laiko ir važiuoti“, - piktinasi skaitytoja.

Šią savaitę keitėsi Pasiuntinių pašto laikas

Lietuvos paštas
Lietuvos paštas patvirtino, jog jo tinklalapyje iš tiesų Pasiuntinių pašto darbo laikas neskelbiamas, nes tai nėra pašto skyrius, o informaciją apie darbo laiką reikėtų tikslintis bendrovės informacijos telefonu.

Tačiau skaitytojai tikslaus Pasiuntinių pašto nepavyko sužinoti ir dėl to, jog nuo pirmadienio pasikeitė šio pašto darbo laikas, o informacija dėl to galėjo lėčiau pasiekti telefonu konsultuojančius žmones.

„Nuo šios savaitės pasikeitė pasiuntinių pašto darbo laikas – pirmadieniais-ketvirtadieniais dirbama nuo 9.30 iki 18 val., penktadieniais – nuo 9.30 iki 17 val. Labai apgailestaujame ir atsiprašome, kad klientas nebuvo tinkamai informuotas apie pasikeitusį pasiuntinių pašto darbo laiką“, - sako Lietuvos pašto atstovė spaudai Aurelija Jonušaitė.

Pasak jos, skaitytojai siunta buvo išsiųsta ne paštu, bet per kurjerius, todėl siuntą gavėjui turėjo pristatyti ne laiškininkai, o Lietuvos pašto kurjeriai.

„Prieš pristatant siuntą, kurjeriai su siuntos gavėju visada susisiekia telefonu, kad susiderintų pristatymo laiką. Jei nepavyksta susisiekti su siuntos gavėju telefonu, kurjeris sekančią dieną siuntą pristato nurodytu adresu. Jei nurodytu adresu nepavyksta nieko rasti, tokiu atveju kurjeris pašto dėžutėje palieka pranešimą apie gautą siuntą, o siunta pristatoma į Pasiuntinių paštą, esantį adresu Rodūnios kelias 9“, - apie tvarką, kaip siuntinius pristato kurjeriai pasakojo A. Jonušaitė.

Tačiau ji sako, jog šiuo metu Lietuvos paštas ieško būdų, kaip būtų galima patogiau pristatyti siuntas ir viena iš planuojamų galimybių – siuntas atsiimti savitarnos terminaluose.

„Jau artimiausiu metu, neradus siuntos gavėjo namuose, ketiname klientams pasiūlyti siuntas atsiimti per visą parą veikiančius siuntų savitarnos terminalus „Siuntos24“ arba pašto skyriuose“, - dėsto A. Jonušaitė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (264)