"Mineralinių vandenų" generalinio direktoriaus Evaldo Apulskio teigimu, Lietuvoje pagamintų bei importuojamų gėrimų pardavimai palyginamuoju laikotarpiu išaugo beveik 21 proc. iki 143,6 mln. litų.

Bendrovė itin suaktyvino pernai įsigytos didžiausios Lietuvos degtinės gamybos bendrovės "Stumbras" produkcijos platinimą. Per devynis mėnesius "Mineraliniai vandenys" pardavė "Stumbro" produkcijos už 93 mln. litų, arba 2,2 karto daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Pernai "Mineraliniai vandenys" valstybei už 91,95 proc. "Stumbro" akcijų sumokėjo 152,001 mln. litų. Šiuo metu "Mineraliniams vandenims" priklauso daugiau kaip 99 proc. "Stumbro" akcijų.

Palyginamuoju laikotarpiu "Mineralinių vandenų" tabako gaminių pardavimai išaugo daugiau kaip penktadaliu iki 93,5 mln. litų. Bendrovė platina užsienio tabako gamintojų "House of Prince", "British American Tobacco", "Japan Tobacco International" produkciją.

Dėl aktyvios gamintojo reklaminės kampanijos pasaulinio maisto ir gėrimų koncerno "Nestle" produkcijos pardavimus "Mineraliniai vandenys" padidino 40 proc. iki beveik 14,7 mln. litų.

"Mineraliniai vandenys" taip pat platina didžiausios Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovės "Omnitel" išankstinio mokėjimo korteles, kompanijos "Unilever" produkciją bei kitas prekes.

Šiuo metu "Mineraliniuose vandenyse" dirba 265 darbuotojai. Anksčiau skelbta, kad 2003 metų pradžioje "Mineraliniai vandenys" turėjo 367 darbuotojus.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją