Lietuvoje veikiančios įmonės pavadinimo pokyčiai sutampa su simboline data – įkurta 1992-aisiais, šįmet bendrovė švenčia 30-ąjį gimtadienį. Pasak „MV GROUP Distribution LT“ vadovo Marijaus Cilciaus, naujasis pavadinimas įprasmina ir geriau atspindi įmonės veiklą bei siūlomą asortimentą.

„Pradėję nuo vienos parduotuvės Vilniuje, per 30 metų nuėjome didelį kelią ir smarkiai išplėtėme savo veiklos spektrą. Visų pirma, bendrovė tapo keturiuose sektoriuose veikiančias įmones jungiančios grupės „MV GROUP“ pamatu – įmonei smarkiai išaugus, netrukome išsiplėsti ir į kitas veiklos sritis.

Be to, taip pat išplėtėme savo veiklą tarptautiniu mastu, per dukterines įmones kitose šalyse. Išaugus taip smarkiai, buvęs pavadinimas nebeatspindėjo įmonės veiklos ir turimo asortimento, taip pat – tarptautiškumo, nes dirbame su tiekėjais iš viso pasaulio. Todėl pokyčio poreikis buvo subrandintas, o naujasis pavadinimas iš esmės atspindi bendrovės veiklos kryptį ir mastą“, – sako M. Cilcius, taip pat vadovaujantis ir „MV GROUP“ įmonių grupei.

Kartu su „MV GROUP Distribution LT“ pavadinimą keičia ir dukterinės distribucijos bendrovės Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje, užtikrinančios atstovaujamos produkcijos platinimą šiose šalyse. Iki šiol besivadinusios „MV Latvia“, „MV Eesti“ ir „MV Poland“, nuo šiol bendrovės atitinkamai vadinasi „MV GROUP Distribution LV“, „MV GROUP Distribution EE“ ir „MV GROUP Distribution PL“.

„Suvienodinti visų grupės valdomų distribucijos įmonių pavadinimai užtikrins geresnį bendrą „MV GROUP Distribution“ atpažįstamumą tarp tiekėjų ir klientų visame pasaulyje, kas sudarys galimybę padidinti įmonių derybinę galią ir padės lengviau siekti tikslo tapti vienu iš lyderiaujančių distributorių visame Baltijos šalių regione ir Lenkijoje“, – sako M. Cilcius.

Be to, pasak jo, įgyvendinus pavadinimų pokyčius rezultate suvienodinti ir visų grupės įmonių pavadinimai, kas užtikrins patogumą ir leis stiprinti korporatyvinį grupės identitetą: „Nuo tada, kai lygiai prieš dešimtmetį sukūrėme įmonių grupę „MV GROUP“, nuosekliai siekėme, kad grupės vienijamose bendrovėse atsispindėtų tarpusavio jungtis.

Todėl 2016-aisiais įkurtą gamybos įmonę pavadinome „MV GROUP Production“, 2018-aisiais grupei priklausančią logistikos bendrovę pervadinome į „MV GROUP Logistics“, o dabar atsigręžėme į pačių vystomą distribucijos sritį pokyčiu užtikrindami, kad visos grupės įmonės pagaliau turės vienijantį prekės ženklą.“

Iš viso „MV GROUP Distribution“ visose Baltijos šalyse ir Lenkijoje atstovauja daugiau nei 300 skirtingų prekės ženklų, tarp kurių – alkoholiniai ir nealkoholiniai gėrimai, maisto ir gyvūnų prekės, tabako gaminiai ir kitos greito vartojimo kategorijos (FMCG) prekės.

„MV GROUP Distribution“ bendrovėse dirba daugiau kaip 400 darbuotojų. 2021-aisiais „MV GROUP Distribution“ pardavimo pajamos su akcizu visose keturiose šalyse viršijo 310 mln. Eur, Lietuvoje – arti 194 mln. Eur.

Įmonių grupei „MV GROUP“ priklauso keturiuose sektoriuose veikiančios bendrovės. Gamybos sektoriui atstovauja MV GROUP Production, vienijanti „Stumbro“, „Alitos“, „Anykščių vyno“ ir „Gubernijos“ gamyklas, prekių platinimu Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje užsiima „MV GROUP Distribution“ įmonės „MV GROUP Distribution LT“, MV GROUP Distribution LV“, „MV GROUP Distribution EE“ ir „MV GROUP Distribution PL“, logistika – „MV GROUP Logistics“ įmonė, o mažmeninė prekyba vykdoma „Bottlery“ ir „Nespresso“ parduotuvėse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją