Pirmą restoraną už JAV ribų „Subway“ atidarė 1984 m. Bahreine. Šiuo metu „Subway“ metinės įplaukos – apie 4,7 mlrd. dolerių. JAV „Subway“ kasmet parduoda sumuštinių už 10,5 mlrd. dolerių.
Kadangi Amerikos rinka perpildyta, daugelis maitinimo tinklų vis aktyviau plečiasi į kitas šalis, visų pirma – į Aziją. „Subway“ planuoja iki 2020 m. pabaigos padidinti restoranų skaičių užsienyje iki skaičiaus Amerikoje. Artimiausiu metu „Starbucs“ žada išplėsti kavinių tinklą į Kiniją. Kinijos rinka domisi ir „Dunkin‘ Brands“.
„MsDonald‘s“ irgi planuoja aktyvią plėtrą už JAV ribų. „McDonald‘s“ akcentuoja, kad pagal įplaukas tebėra pasauliniai lyderiai.
CNN pabrėžia, kad visi „Subway“ restoranai dirba pagal franšizės sutartį, o „McDonald‘s“ tik dalis restoranų dirba pagal franšizės sutartį.