Pirmą restoraną už JAV ribų „Subway“ atidarė 1984 m. Bahreine. Šiuo metu „Subway“ metinės įplaukos – apie 4,7 mlrd. dolerių. JAV „Subway“ kasmet parduoda sumuštinių už 10,5 mlrd. dolerių.

Kadangi Amerikos rinka perpildyta, daugelis maitinimo tinklų vis aktyviau plečiasi į kitas šalis, visų pirma – į Aziją. „Subway“ planuoja iki 2020 m. pabaigos padidinti restoranų skaičių užsienyje iki skaičiaus Amerikoje. Artimiausiu metu „Starbucs“ žada išplėsti kavinių tinklą į Kiniją. Kinijos rinka domisi ir „Dunkin‘ Brands“.

„MsDonald‘s“ irgi planuoja aktyvią plėtrą už JAV ribų. „McDonald‘s“ akcentuoja, kad pagal įplaukas tebėra pasauliniai lyderiai.
CNN pabrėžia, kad visi „Subway“ restoranai dirba pagal franšizės sutartį, o „McDonald‘s“ tik dalis restoranų dirba pagal franšizės sutartį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)