„Ekologiškų prekių pasiūla „Maximos“ parduotuvėse praėjusiais metais padidėjo keliais procentais, užtat paklausa, lyginant su 2017-aisiais, šoktelėjo net 20 proc. Vienas svarbiausių veiksnių, lėmęs šį augimą, tai, jog lietuviai pasitiki mūsų šalies gamintojais, vertina jų produkcijos šviežumą, kokybę ir būtent jai teikia pirmenybę. Iš daugiau nei 300 skirtingų pavadinimų ekologiškų prekių, kurias pirkėjai gali rasti mūsų parduotuvėse, didžioji dauguma - per 80 procentų - yra lietuviškos. Jas mums tiekia daugiau nei pusšimtis gamintojų iš visos Lietuvos“, - pranešime sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Bendrovės duomenimis, ekologiškų kiaušinių paklausa pernai padidėjo daugiau nei tris kartus, šviežios mėsos ir paukštienos - beveik penkis kartus, o šaldytos mėsos ir paukštienos - net 7,5 karto. Bendrai ekologiškų bakalėjos prekių iš Lietuvos 2018-aisiais parduota 75 proc., prekių kūdikiams - 67 proc., šaldytų produktų - 55 proc. daugiau nei užpernai, o ekologiško šviežio maisto paklausa išaugo beveik dešimtadaliu.

Kitas klientų pasirinkimą lemiantis veiksnys - augantis ekologiškų prekių prieinamumas, teigiama pranešime. Didėjant pasiūlai ir konkurencijai, mažėja šios produkcijos kaina, o tai leidžia pritraukti vis didesnį pirkėjų ratą. Mažėjant skirtumui tarp įprastų ir ekologiškų prekių kainų, kokybiškus, aplinkai draugišku būdu pagamintus produktus, dažniau renkasi vidutines pajamas gaunantys pirkėjai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)