Planuojama, kad trylikos perimamų parduotuvių pajamos viršys 25 mln. eurų. Mažmeninės maisto prekybos tinklo „Stokrotka“, veikiančio Lenkijoje, parduotuvių skaičius 2021 metų pabaigoje buvo daugiau kaip 800 parduotuvių, įskaitant nuosavas ir franšizės pagrindu dirbančias parduotuves, o apyvarta viršijo 1 mlrd. eurų. „Maxima Grupė“ prekybos tinklą „Stokrotka“ įsigijo 2018 metais.

„Po aštuonių parduotuvių perėmimo 2021 metų gale, nesenai sudaryta sutartis dėl trylikos parduotuvių perėmimo Mazovijos vaivadijoje sustiprins mūsų pozicijas regione ir papildomai prisidės prie suplanuotos organinės plėtros“, – teigia „Stokrotka“ vadovas Arūnas Zimnickas.

„(...) Šio sandorio dalį sudaro ir nekilnojamas turtas, tai atitinka mūsų kryptį stiprinti valdomo nekilnojamo turto portfelį. Mūsų plėtros fokusas išlieka Lenkijos rinka, per organinę plėtrą ir įsigijimus, su sąlyga, kad tai atitinka „Stokrotka“ verslo modelį. Arūnas Zimnickas kartu su komanda mūsų tinklą Lenkijoje padidina beveik šimtu parduotuvių per metus, o tai iš tiesų nepaprastas pasiekimas“, – teigia „Maxima Grupės“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas Mantas Kuncaitis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją