aA
Vilniuje, Totorių g. esančioje „Maximoje“ – laikini pokyčiai, kurie ne visus pirkėjus nuteikė džiugiai. Ilgiau kasose užtrunkantys pirkėjai nesupranta, kodėl mažoje parduotuvėje pradėjo tįsti eilės, nors anksčiau aptarnavimas vykdavo gana sklandžiai.
„Maxima“ ėmėsi eksperimento: vietoje įprastų darbuotojų prie kasų pastatė vadovybę
© DELFI / Karolina Pansevič

Ilgai pratūnojęs eilėje dažnai šioje parduotuvėje besilankantis pirkėjas savo įspūdžiais vėliau pasidalino savo feisbuko paskyroje.

„Teko šiandien pakliūti į „negyvą“ eilę parduotuvėje. Visiems, ko gero, yra pasitaikę, kai aplinkinės kasos juda, o taviškė stovi nors tu ką. Tai šiandien kasininkė nieko nežinojo. Nežinojo prekių kodų, kaip papildyti kortelę, nežinojo, kaip kažką paspausti, kažką išrašyti, dėl visko rėkė ir kvietė iš salės bendradarbę, kuri atbėgusi jai parodydavo.

Kai jau atsibodo stovėti ir pyktį pakeitė smalsumas, pradėjau skaičiuoti ir suskaičiavau, kad gretimoje kasoje per tą laiką aptarnavo septynis žmones, kol pas mus vieną. Žmonės eilėje dūsavo ir kažką murmėjo, žaibavo akimis ir žiūrėjo demonstratyviai į laikrodžius. Žodžiu, ten tikrai buvo viskas blogai. Bet žinot ką? Visi iš mūsų eilės pasakė tai kasininkei „sveiki“ ir „ačiū“, „gero vakaro“, kai visgi atėjo jų eilė. O ne tai, ką kiekvienas iš jų iš tikrųjų norėtų jai pasakyti. Taip, po truputį, matyt, užaugam kaip visuomenė“, – pasakojo jis.

Dėl neįprastų eilių DELFI kreipusis į bendrovę, paaiškėjo, kad „Maxima grupė“ vykdo eksperimentą, ir iš tiesų pirkėjus visą mėnesį aptarnaus ne įprastas parduotuvės personalas, o „Maxima Grupės“ vadovų komanda.

„Maxima Grupės“ valdybos pirmininkas Dalius Misiūnas pasakojo, kad eksperimentas pradėtas vasario 4 dieną ir truks visą mėnesį.

„Maxima Grupėje“ išsikėlėme tikslą, kad visi vadovai turi suprasti parduotuves, nes jos yra mūsų verslo centras. Šis projektas suteikia galimybę geriau pažinti klientus, suprasti mūsų darbuotojų kasdienybę, parduotuvės procesus. Siekdami, kad patirtis būtų kiek galima tikresnė, pasirinkome prisiimti pilną atsakomybę už parduotuvės darbą visam mėnesiui“, – teigė jis.

Dalius Misiūnas
Dalius Misiūnas
© DELFI / Andrius Ufartas

D. Misiūnas atsiprašė pirkėjų už lėtesnį aptarnavimą: „Žinoma, pirmosiomis dienomis mokėmės naujųjų atsakomybių, todėl darbo tempas buvo kiek lėtesnis. Dėl to atsiprašome visų klientų. Džiaugiamės, kad didžioji dalis pirkėjų domisi mūsų projektu ir palaiko naująją parduotuvės komandą. Tai padeda mums greičiau tobulėti. Taip pat projekto metu keliame sau iššūkį kasdien surasti bent vieną patobulinimą, kuris palengvintų mūsų kolegų darbą parduotuvėse ir leistų jiems daugiau dėmesio skirti svarbiausiai veiklai – klientų aptarnavimui.“

Jis taip pat teigė, kad tai gali būti ne vienintelė „Maxima“, kur pirkėjus pasitiks ne įprasti kasininkai, o bendrovės vadovybė.

„Kadangi norime, kad visi mūsų vadovai geriau suprastų parduotuves, tokie projektai gali tapti įprasta praktika ir kitose mūsų veiklos šalyse – Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje“, – sakė D. Misiūnas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(222 žmonės įvertino)
4.0991

Nuolaidų medžioklė: patarimai, kaip neapsigauti

1887 m. „Coca-Cola“ pirmoji pasiūlė nuolaidų kuponą, už kurį buvo galima nemokamai...

Net ir viršininkais būti norinčiųjų trūksta: Šiauliuose ir Telšiuose įdarbintų 500 vadovų (256)

Augančios elektros, dujų, šilumos kainos ir sunkumai randant gerų specialistų – su šiomis...

Vilniaus viešojo transporto profsąjunga nubalsavo už streiką (11)

Vilniaus viešojo transporto darbuotojų profesinė sąjunga penktadienį pasibaigusiame balsavime...

Šią savaitę biržoje lyderio pozicijas išlaikė „Ignitis grupės“ akcijos (2)

„Nasdaq“ Vilniaus biržoje šią savaitę investuotojų dėmesio centre išliko „Ignitis...

Ką kalba įmonės, gavusios daugiausiai valstybės paramos: ne visoms bus paprasta grąžinti pinigus laiku (25)

Vien šimtas pačių didžiausių valstybės paramos gavėjų per pandemiją surinko 423 milijonus...

Top naujienos

Navickienė: antivakseriniai judėjimai turėtų prisiimti dalį atsakomybės už žmonių netektis

Pirmąjį etapą Finansų ministerijos parengtas valstybės biudžeto projektas praėjo sėkmingai:...

Net ir viršininkais būti norinčiųjų trūksta: Šiauliuose ir Telšiuose įdarbintų 500 vadovų (256)

Augančios elektros, dujų, šilumos kainos ir sunkumai randant gerų specialistų – su šiomis...

Lietuvoje nustatyta 2700 naujų koronaviruso atvejų ir 20 mirčių papildyta

Praėjusią parą nustatyta 2,7 tūkst. naujų COVID-19 atvejų, mirė 20 žmonių, šeštadienį...

Naktinis reidas Vilniuje: girtos merginos ašaros, nepilnamečio gėda ir įtartini BMW manevrai (143)

Naktį iš penktadienio į šeštadienį Vilniaus policijos pareigūnai surengė reidą sostinėje....

Skvernelis užsiminė apie kvietimus jungtis prie naujos partijos (34)

Rugsėjo mėnesį įsteigtos Demokratų frakcijos „Vardan Lietuvos“ seniūnas Saulius Skvernelis...

Zdovcas nebenori komandoje matyti „išbalusių veidų“: negalima tiesiog sustingti specialiai Delfi iš Pirėjo (87)

Antroje rungtynių pusėje Jure Zdovcas šokinėjo atsispyręs nuo abiejų kojų ne prasčiau nei...

Pasieniečiai pastarąją parą neleido iš Baltarusijos į Lietuvą patekti 35 migrantams (28)

Penktadienį neteisėtai bandančių iš Baltarusijos į Lietuvą patekti migrantų skaičius dar...

Vilniuje – Astrauskaitės mitingas prieš COVID-19 ribojimus nepasiskiepijusiems gyventojams

Šeštadienį Vilniaus Katedros aikštėje riaušėmis pasibaigusio mitingo organizatorė Astra...

Rusnė Valatkaitė | D+

Vaida Kurpienė įvardijo veiksnius, kurie provokuoja geltos atsiradimą: svarbu atsisakyti vieno įpročio

Žilbero sindromas – paveldimas sutrikimas, kai kepenys nesugeba tinkamai perdirbti bilirubino....