Parduotuvės „Swed House“ plotas – 330 kvadratinių metrų. Joje parduodamos prekės virtuvei, taip pat tekstilės gaminiai ir baldų priedai. Dalis parduotuvėje parduodamų produktų yra pagaminti gamyklose, kurios anksčiau bendradarbiavo su IKEA.
„Visų pirma, mes nesame IKEA, tik siekiame būti panašūs į švedus. Turime savo prekių ženklus, savo gaminius. Taip, turime ir IKEA prekių ir jomis prekiaujame. 15–20 proc. mūsų baldų asortimento sudaro originali IKEA produkcija. Niekas mums neuždraudė to daryti. Mes parduodame – žmonės perka. Beje, „Swed House“ gaminiai irgi turi paklausą. Tik pažiūrėkite, kiek žmonių atėjo atidarymo dieną“, – komentavo „Swed House“ generalinis direktorius Mamedalis Kasymovas.
Tiesa, klientų nuomonės nebuvo itin teigiamos.
„Nepasakyčiau, kad labai jau pasiilgau IKEA, bet ši parduotuvė – keista. Kažkokie labirintai, nieko nerandu“, – teigė kalbina rusė Galina.
Reporteriui paklausus, „Ar manote, kad ji bus alternatyva IKEA?“, Galina atsakė: „Parduotuvė per maža, kad taptų alternatyva.“
Kiti asmenys irgi sakė, kad „Swed House“ per maža
„Dabar pagrindinis parduotuvės trūkumas yra dydis – ji labai maža. Prekės negali tiesiog gulėti sukrautos vienos ant kitų. IKEA turėjo tam tikrą gaminių išdėstymo filosofiją, kalbant apie laisvos vietos panaudojimą. Taip pat galėjai atsigulti ant lovų, išbandyti baldus. IKEA turėjo dizaino kodą, baldais apstatytų kambarių ir panašiai. Galiu tęsti ir tęsti.
Be to, kai kurių prekių kokybė tiesiog blogesnė. Pavyzdžiui, šis prancūziškas kavinukas. Namuose turiu panašų, įsigytą IKEA, kuris yra geriau pagamintas. Šio kavinuko plastikas prastesnis, pats kavinukas ne toks glotnus. Žinoma, kai kurios prekės visai nieko, bet kitos nevertos dėmesio. Taigi, jeigu parduotuvės savininkai nori tobulėti, jų laukia ilgas kelias“, – teigė Johanas.
„Swed House“ planuoja iš pradžių atidaryti penkias parduotuves Maskvos prekybos centruose, o 2024-aisiais plėstis į kitus Rusijos regionus.