Sujungus abi įmones, jos ar antrinės jų bendrovės kartu valdytų daugiau kaip 5,5 tūkst. viešbučių, t.y. 1,1 mln. kambarių visame pasaulyje, o „Marriott" gautų didesnę rinkos dalį už JAV ribų.

„Starwood", maždaug du trečdalius viso savo pelno gaunanti ne Jungtinių Valstijų teritorijoje, apie savo akcijų pardavimą paskelbė dar balandį bei nurodė svarstanti ir kitas strategines alternatyvas.

„Starwood" akcininkai už kiekvieną turimą 72,08 JAV dolerio vertės akciją gaus po 0,92 „Marriott" A klasės akcijos ir 2 JAV dolerius grynaisiais, nurodo bendrovės savo pranešime pirmadienį.

Prekybos lapkričio 16-ąją metu „Starwood" akcijų vertė smuko 3,3 proc. - iki 72,50 JAV dolerio. Savo ruožtu „Marriott" vertybinių popierių kaina kilstelėjo 1,7 proc. ir pasiekė 74,01 JAV dolerio.