„Bolt“ vadovo Lietuvoje Andriaus Pacevičiaus manymu, jų siūloma paslauga bus patraukli ir pasibaigus karantinui.

„Lietuvoje dar iki karantino maisto pristatymo į namus paslaugos buvo priimamos tikrai pozityviai ir sulaukė susidomėjimo. (...) Visgi tikėtina, kad karantinas gali pakoreguoti vartotojų įpročius ir jam pasibaigus turėsime kelis skirtingus elgesio modelius. Manome, kad žmonės labiau nei ankščiau naudosis e.komercija, tad ateityje vis daugiau užsisakinės maisto iš įvairių e. parduotuvių ir maisto į namus paslaugą teikiančių restoranų“, – Eltai atsiųstame komentare sako jis.

Pasak „Bolt“ atstovo, šiuo metu platformoje vis dar stebimas klientų skaičiaus augimas.

„Karantino metu užsakymų yra daugiau nei įprastai, tačiau ar tam įtakos turi susiklosčiusi situacija, ar mūsų, kaip naujų rinkos žaidėjų patrauklumas, sunku pasakyti. (...) Kol kas matome, jog tiek klientų, tiek restoranų skaičius mūsų platformoje nuosekliai auga“, – sakė jis.

Anot „Wolt“ vadovės Baltijos šalims Lisos Ristal, didžiausias užsakymų skaičius buvo stebimas pirmosiomis balandžio savaitėmis.

„Karantino pradžioje užsakymų skaičius buvo įprasto lygio. Kitos savaitės buvo judresnės, ypač pietų valandomis. Šį mėnesį kol kas galime įvardinti stabiliu“, – Eltai sakė Lisa Ristal.

„Wolt“ vadovės Baltijos šalims manymu, jų teikiama paslauga nepraras aktualumo net ir tada, kai Vyriausybė panaikins visus ribojimus viešojo maitinimo įstaigoms.

„Sunku pasakyti, kaip ribojimų panaikinimas veiks mūsų veiklą ateinančiais mėnesiais. Padėtis visiems yra nauja, mes neturime situacijų, su kuriomis galėtume palyginti. Aišku, greičiausiai atsitiks taip, kad kai kurie žmonės, kurie išbandė mūsų teikiamą paslaugą karantino metu, ir toliau ja naudosis, visgi kiti gali grįžti į viešojo maitinimo įstaigas“, – sakė ji.

„Visgi dar prieš prasidedant viruso protrūkiui jau buvome pastebėję, kad žmonės vis dažniau pasirenka maisto pristatymo į namus paslaugą tam, kad taupytų laiko. (...) Tad tikėtina, kad maisto tiekimo į namus paslauga liks aktuali net tada, kai Vyriausybė nuspręs panaikinti visus ribojimus“, – pridūrė L. Ristal.

Savo ruožtu maisto pristatymo bendrovės „Lėkštė.lt“ direktorius Tomas Vonžodas Eltai sakė, kad paskutines savaites jų įmonė sulaukia daugiau užsakymų nei balandį.

„Tokia tendencija vyravo, manyčiau, ne vien todėl, kad kavinės buvo uždarytos, bet ir įvesčiau aspektą, kad dalis žmonių nebuvo užtikrinti dėl maisto saugumo. Nors mes, kaip vežėjai, ir restoranai dėjome visas pastangas, kad saugumas būtų užtikrintas, bet žmogaus tikėjimas galbūt toks, kad gali būti nesaugu, tai galbūt lėmė užsakymų mažėjimą pradžioje (karantino – ELTA). Taip pat žmonės sėdėjo daug namuose, gamino patys. Trečias dalykas, galbūt buvo neužtikrinti dėl savo finansų“, – priežastis vardijo T. Vonžodas.

Vis dėlto, anot pašnekovo, paskutinio laikotarpio tendencijos nuteikia optimistiškai. Pasak T. Vonžodo, pastebima, kad klientai noriai užsisako namie sunkiau pasigaminamo maisto.

„Pastebėjome, kad daugiau tokių užsakymų, kuriuos namų sąlygomis sudėtinga pasidaryti pačiam. Tai būtų kiniški, indiški patiekalai, sušiai“, – teigė „Lėkštė.lt“ direktorius.

Vyriausybės sprendimu kavinės, barai ir restoranai nuo balandžio 27 dienos galėjo atnaujinti veiklą ir aptarnauti klientus lauke. Tuo metu nuo gegužės 18 dienos leista atnaujinti veiklą ir uždarose patalpose.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)