Pasak jo, pavieniui įmonėms organizuoti tokias kampanijas užsienio šalyse yra per sudėtinga ir per brangu.
Verslininkams "Vesiga" siūlo kurti bendrą fondą, kuris administruotų bei finansuotų lietuviškos produkcijos populiarinimą užsienyje.
Pirmąjį fondo susirinkimą ketinama surengti kitų metų pradžioje, kai jau bus pasibaigusi šventinė prekyba.
Pirmiausia bus taikomasi į Skandinavijos valstybių rinką, kuri yra bene arčiausiai Lietuvos.
Minimaliais apskaičiavimais, projekto pradžiai reikia maždaug 100 tūkst. litų.
"Į lietuvius kartais žvelgiama kaip į buvusios SSRS gamintojus. Požiūris pasikeičia, kai užsieniečiai atvyksta į įmones, todėl mėginsime juos kviesti į Lietuvą", - sakė S.Grinkevičius.
Tačiau pasak kai kurių rinkos dalyvių, privačioms bendrovėms tokiai kampanijai nepakaks lėšų, nes tam būtina nemaža valstybės parama.