"Keletas bendrovių jau pasiryžo dalyvauti šiame projekte. Tačiau tikimės, kad jų bus gerokai daugiau", - sakė "Vesigos" vadovas Saulius Grinkevičius.

Pasak jo, pavieniui įmonėms organizuoti tokias kampanijas užsienio šalyse yra per sudėtinga ir per brangu.

Verslininkams "Vesiga" siūlo kurti bendrą fondą, kuris administruotų bei finansuotų lietuviškos produkcijos populiarinimą užsienyje.

Pirmąjį fondo susirinkimą ketinama surengti kitų metų pradžioje, kai jau bus pasibaigusi šventinė prekyba.

Pirmiausia bus taikomasi į Skandinavijos valstybių rinką, kuri yra bene arčiausiai Lietuvos.

Minimaliais apskaičiavimais, projekto pradžiai reikia maždaug 100 tūkst. litų.

"Į lietuvius kartais žvelgiama kaip į buvusios SSRS gamintojus. Požiūris pasikeičia, kai užsieniečiai atvyksta į įmones, todėl mėginsime juos kviesti į Lietuvą", - sakė S.Grinkevičius.

Tačiau pasak kai kurių rinkos dalyvių, privačioms bendrovėms tokiai kampanijai nepakaks lėšų, nes tam būtina nemaža valstybės parama.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją