Maisto ir kasdieninių prekių pristatymo paslaugą vykdančio startuolio „LastMile“ bendraįkūrėjas Jonas Dikmonas pasakoja, kad po Vyriausybės paskelbtų griežtų ribojimų užsakymų skaičius į namus padidėjo 3-4 kartus.

„Jeigu iki šiol jautėsi stabilus augimas, kuris kiek stipriau pakildavo į viršų sureaguodamas į karantino skelbiamus skaičius, tai po šio griežčiausio Vyriausybės nutarimo paskelbimo, užsakymų srautas iki šios dienos paaugo dar apie 300–400 proc. Kiekvieną dieną jaučiame vis spartesnį poreikio augimą. Atitinkamai paaugo ir per dieną išvežamų užsakymų skaičius“, – sako J. Dikmonas.

Per platformą „LastMile“ klientams leidžiama užsakyti iki 5 dienų į priekį, anot įmonės atstovo, didžioji dauguma vietų yra jau užimtos. Išsirinkus maisto prekių iš parduotuvės „Iki“ ir pasirinkus pristatymą į namus, siūlomas vienintelis pristatymo laikas – pirmadienį 15–16 val.

„Mūsų veiklos modelis leidžia lanksčiai didinti resursus, todėl, atsiradus papildomiems resursams, sugebame užtikrinti prekių pristatymą ir per tris valandas. Tokia galimybė yra labai greitai išnaudojama mūsų klientų, gauti tokį greitą pristatymą pasiseka ne visiems“, – pažymi pašnekovas.

Nors dominuoja įprastas pirkinių krepšelis, tačiau J. Dikmonas pastebi padidėjusią ir šventinio stalo patiekalų paklausą, dažniau ilgo galiojimo ir šaldytų prekių.

„Greito apyvartumo produktų paklausa dažniausiai padidėja prieš pat šventines dienas. Prieš šventes ir tarpušventyje stengsimės kiek įmanoma prisitaikyti prie gyventojų poreikių, tačiau švenčių metu nedirbsime ir leisime mūsų kurjeriams būti artimiausios šeimos rate“, – sako jis.

„LastMile“ prekių pristatymo platforma

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ visą gruodžio mėnesį dirba tokiu pat intensyvumu, kaip karščiausiomis pavasario karantino dienomis. Pastarosiomis savaitėmis užsakymų ir naujų klientų srautas nuosekliai augo – kas savaitę pirmą kartą „Barboroje“ Lietuvoje apsiperka po 2500 naujų klientų, o per dieną Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bendrai įvykdoma 11 tūkst. užsakymų.

Pasak įmonės vadovo Andriaus Mikalausko, nuo savaitgalio, paskelbus apie griežtinamas karantino sąlygas, užsakymų srautai dar labiau išaugo.

„Savaitgalį Lietuvoje teko raitotis rankoves ir mobilizuoti visus savo pajėgumus – Vyriausybei dar nė nepriėmus sprendimų dėl karantino pratęsimo, dar daugiau gyventojų suskubo užsisakinėti maisto internetu“, – apie užsakymų šuolį pasakoja A. Mikalauskas.

Apsilankius internetinėje parduotuvėje, suformavus prekių krepšelį, pristatymo į namus Vilniuje nebeįmanoma pasirinkti – visi laikai iki pat gruodžio 24 d. užimti.

Didžiausia paklausa ir užimtumas pastebimas Vilniuje, tačiau ir sostinės gyventojams, anot jo, sudaromos papildomos galimybės pateikti užsakymą.

„Paklausa yra labai didelė, norinčiųjų saugiai apsipirkti prieš šventes daug, todėl rekomenduojame pirkėjams susiformuoti krepšelį, kuris išsisaugo „Barboros“ paskyroje, o dienos eigoje, pamatę atsiradusius laikus, galėsite iškart pateikti užsakymą.

Kiekvieną dieną dienos eigoje stebime užsakymų judėjimą ir darbuotojų galimybes ir „atidarome“ papildomų laikų tiek tos pačios dienos užsakymui, tiek artimiausioms dienoms. Papildomi laikai bus pasiūlomi iki pat švenčių“, – tikina A. Mikalauskas.

Neradus laisvo laiko pristatymui į namus, „Barbora“ rekomenduoja rinktis kitus pristatymo būdus – „Drive in“ prekių į automobilį pristatymą, pirkinių atsiėmimo stoteles-maistomatus ar prekes užsakyti per „Barbora Express“. Pasirinkus alternatyvų pristatymo būdą, laisvų laikų esą gali būti daugiau.

„Mūsų prekių surinkėjai ir kurjeriai deda visas pastangas, kad visi užsakymai būtų paruošti ir išvežioti laiku. Visa komanda suprantame savo darbą kaip misiją – užtikrinti, kad kuo daugiau gyventojų šventėms galėtų pasiruošti saugiai, neišeidami iš namų“, – tikina „Barbora“ vadovas.

„Rimi.lt“

Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Renata Keršienė sako, kad šiuo metu e. parduotuvės „Rimi.lt“ užsakymų skaičius yra du kartus didesnis nei lapkritį ir gruodžio pradžioje. Apsipirkus „Rimi.lt“ ir pasirinkus prekių pristatymą į namus, jo reikės laukti 3-4 dienas.

Apsilankius internetinėje parduotuvėje ir išsirinkus prekių krepšelį, pristatymo į namus Vilniuje nėra galimybės pasirinkti iki pat Kūčių.

„Žinoma, jei matome, kad turime galimybių atverti papildomų laisvų langų pirkėjams, taip ir darome – atitinkamai gali atsirasti galimybių prekes gauti į namus ar jas atsiimti tam skirtuose punktuose ir artimiausiomis dienomis.

Taip pat greičiau prekes gali gauti tie pirkėjai, kurie renkasi jas taip pat saugiai atsiimti patys tam skirtuose punktuose, įrengtuose „Rimi“ parduotuvėse, ar automobiliu „Rimi Drive“, – pažymi R. Keršienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (116)