Nuo gegužės 24 d. 11 val. „Luminor“ banke yra sutrikęs „Luminor|DNB“ klientų išeinančių ir įeinančių pervedimų eurais į kitus Lietuvoje ir užsienio šalyse registruotus bankus vykdymas, taip pat ir tarp „Luminor|DNB“ ir „Luminor|Nordea“ sąskaitų. Mokėjimai „Luminor|DNB“ viduje vyksta įprastai.
Gegužės 25 d. darytus pervedimus klientai gali atšaukti prisijungę prie savo interneto banko. Gegužės 24 d. pervedimai bus atlikti iš karto išsprendus techninius sutrikimus. Kiekvieną kliento užklausą ir skundą nagrinėsime individualiai, visus klientų klausimus spręsime bei tvarkysime ir šeštadienį bei sekmadienį.
„Atsiprašome savo klientų dėl problemų, kurias galėjo sukelti toks mūsų veiklos sutrikimas“, – rašoma pranešime.
„Luminor“ klientai papildomą informaciją apie pervedimų būklę gali rasti prisijungę prie savo interneto banko, taip pat informaciją nuolat atnaujiname www.luminor.lt puslapyje.