„Klientų paslaugų perkėlimą į vieningą sistemą nukeliame dėl karantino Lietuvoje. O tiksliau dėl to, kad daliai iš 50 tūkst. perkeliamų klientų dėl dalies paslaugų gali tekti apsilankyti mūsų konsultavimo centruose, o kontaktavimas su žmonėmis šiuo metu yra tikrai nerekomenduojamas“, – pranešime žiniasklaidai sakė „Luminor“ banko Lietuvos skyriaus vadovas Andrius Načajus.

Pasak jo, nauja perkėlimo data bus pasirinkta atsižvelgiant į situaciją Lietuvoje, klientai informaciją apie tai gaus ne vėliau nei likus 30 dienų iki paslaugų perkėlimo dienos.

Iš viso „Luminor“ ketina perkelti 45 tūkst. privačių ir 5 tūkst. verslo klientų paslaugas. Apie du trečdalius perkeliamų klientų šiuo metu naudojasi „Luminor|Nordea“ interneto banku. Visiems šiems klientams yra išsiųstos „Visa“ kortelės, kurios pakeis dabar naudojamas „MasterCard“ korteles.

Pavėlinus paslaugų perkėlimą, visos paslaugos klientams veiks įprastai: gyventojai toliau naudosis dabartinėmis debeto ir kredito kortelėmis, o prie interneto banko jungsis, naudodami sau įprastus prisijungimo kanalus ir duomenis.

„Luminor“ įkurtas 2017 metais, sujungus Šiaurės šalių bankų „Nordea“ ir DNB veiklą Baltijos šalyse. Pernai rugsėjį už 1 mlrd. eurų 60 proc. banko akcijų įsigijo JAV investicijų bendrovė „Blackstone“.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)