2012 m. „L‘Oreal“ sukūrė tarptautinę pradedančiąją įmonę Silicio slėnyje, o pernai gegužę investavo į „Founders Factory“ – skaitmeninį inkubatorių, kurio vienas iš įkūrėjų – Brentas Hobermanas (buvęs „lastminute.com“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų), informuoja fortune.com.

Pirmadienį „L‘Oreal“ ir „Founders Factory“ pranešė pasirinkę investuoti į kompanijas „InsitU“, „Preemadonna“, „Tailify“, „Veleza“ ir „Cosmose“.

Šios penkios kompanijos reklamuoja savo produktus internetu ir mobiliosiomis technologijomis kartu su „Veleza“ ir „Cosmose“ – atitinkamai lietuvių ir lenkų verslininkų įkurtomis įmonėmis.

DELFI primena, kad programėlę „Veleza“ sukūrė Martynas Nikolajevas. Ši lietuvio sukurta programėlė padeda naudotojui labiausiai tinkančius kosmetikos produktus.

2015 m. 5 proc. „L‘Oreal“ pardavimų sudarė pardavimai internetu. Kompanijos skaitmeninę komandą prieš penkerius metus sudarė 150 žmonių, o dabar sudaro 1 000 žmonių (vien 2016 m. buvo pasamdyta kelis šimtai žmonių).

2015 m. „L‘Oreal“ išleido 25,5 proc. savo reklamos biudžeto skaitmeninėms komunikacijoms, manoma, kad proporcijos didės, kadangi vis daugiau vartotojų tokiuose rajonuose, kaip Artimieji Rytai, grožio patarimų ieško internete, o grožio produktų taip pat užsisako internetu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)