Specialistai "Balandį", į kurį investuota daugiau kaip 25 mln. litų, linkę vadinti vienu moderniausių tokio tipo ir pajėgumo žvejybos tralerių šaldytuvų Europoje, rašo dienraštis "Lietuvos rytas".

Tikimasi, kad investicijos laivui "Balandis" modernizuoti atsipirks per dvejus metus.

"Balandyje" yra įrengtas žuvų dorojimo cechas, šaldymo įrenginiai, žuvų saugyklų talpa padidėjo nuo 40 iki 150 tonų", - sakė "Baltlantos" bendrasavininkis, įmonės laivyną valdančios bendrovės "Baltic Atlant Shipping S.L" direktorius Aleksandras Lobačiovas.

Maksimaliu 15 mazgų greičiu plaukiančio "Balandžio" triumuose gali sutilpti 25 tonos techninių žuvų taukų, 2,3 tūkst. tonų šaldytų žuvų produktų, 200 tonų žuvų miltų. Laivo ceche per parą galima apdoroti ir sušaldyti 130 tonų šviežių žuvų.

"Balandį" pavertėme modernia plaukiojančia žvejybos ir žuvų dorojimo įmone, kurioje dirba 86 žmonių įgula. Naujas šitokio tipo laivas pasaulio žvejybos rinkoje kainuoja apie 40 mln. JAV dolerių (116 mln. litų)", - aiškino A.Lobačiovas.

Septyni "Baltlantos" laivai šiuo metu dirba Mauritanijos zonoje, dar vienas traleris traukia žuvis prie Angolos krantų. Iš viso "Baltlantos" laivai Mauritanijos ekonominėje zonoje pernai sugavo apie 110 tūkst. tonų žuvų - daugiausiai sardinių ir skumbrių. Atgabenta 61 tūkst. tonų šaldytų produktų, 8,3 tūkst. tonų žuvų miltų.

"Baltlantos" laimikis realizuojamas Afrikos ir Rytų šalių rinkose. "Baltlantos" prekybos vandenyno produktais apyvarta pernai siekė maždaug 120 mln. litų. Bendrovės laivyne dirba 1,7 tūkst. žmonių.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją