„Vienam iš nepriklausomų tiekėjų paskelbus apie veiklos stabdymą, daugiau nei 100 tūkst. klientų yra priversti pasirinkti naują tiekėją ir turi tam tik kiek daugiau nei savaitę. Ženkli jų dalis nori sudaryti sutartį būtent apsilankydami Lietuvos pašto arba „PayPost“ skyriuose.

Vertiname klientų rodomą pasitikėjimą, todėl priėmėme sprendimą aptarnauti visus eilėje laukiančius klientus, net ir pasibaigus skyrių darbo laikui. Mūsų kolegos deda maksimalias pastangas siekdami užtikrinti greitą ir patogų klientų aptarnavimą. Vis dėlto iš karto norime atsiprašyti, jog dėl didelių klientų srautų gali tekti palaukti kiek ilgiau, nei įprastai“, – sako Lietuvos pašto tinklo direktorius Jonas Sadauskas.

Jis taip pat atkreipia dėmesį, kad gausiausi klientų srautai pašto skyriuose yra fiksuojami rytais, vos pravėrus duris. Todėl norint išvengti galimo ilgesnio stovėjimo eilėse gyventojai į pašto skyrius kviečiami užsukti po pietų arba antroje dienos pusėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją