„Terminalas gali priimti apie 400 siuntų per parą, arba apie 12 tūkstančių siuntų per mėnesį. Didžiuosiuose miestuose itin sparčiai didėja siuntų kiekis, todėl siekiame auginti siuntų savitarnos terminalų infrastruktūrą, kad galėtumėme patenkinti augančius rinkos poreikius“, – sako Mikas Jovaišas, Lietuvos pašto strategijos ir plėtros departamento vadovas.

M. Jovaišas tikisi, kad didžiausias Lietuvoje siuntų savitarnos terminalas padės patenkinti klientų lūkesčius ir sumažinti eiles Pilaitės mikrorajone, kuriame siuntų gavėjų ir siuntėjų koncentracija yra itin didelė. Klientai savo siuntas terminale gali atsiimti kiekvieną dieną, 24 valandas per parą.

Šiuo metu Lietuvos pašto grupė iš viso turi 124 „LP EXPRESS“ siuntų savitarnos terminalus visoje šalyje. Jais kas mėnesį naudojasi apie 80 tūkst. klientų. Dažniausiai per terminalus lietuviai siunčia ar atsiima kosmetiką, kvepalus, drabužius, avalynę, smulkią elektroniką, knygas ir žaislus.

Palyginti su 2016-aisiais, per Lietuvos pašto įmonių grupės siuntų savitarnos terminalus 2017 m. buvo išsiųsta ir gauta 48 proc. daugiau siuntų. Beveik pusė visų pernai terminalais siųstų siuntų buvo pirkiniai iš elektroninių parduotuvių.

„Lietuviai vis dar dažniau perka iš lietuviškų elektroninių parduotuvių, tačiau itin sparčiai auga pirkimas iš užsienyje registruotų elektroninių parduotuvių. Iš užsienio elektroninių parduotuvių populiariausios yra Kinijoje registruotos parduotuvės“, – sako M. Jovaišas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)