Lietuvos įmonių atstovai pristatė savo produkciją į ambasadą pakviestiems Japonijos vyriausybės, verslo bei žiniasklaidos atstovams.

Lietuvos delegacijos vadovas, žemės ūkio viceministras Rolandas Taraškevičius, sveikindamas svečius pabrėžė, kad Japonija – ypatinga Lietuvos partnerė, nes lietuviškų žemės ūkio produktų eksportas sudaro didžiąją dalį viso Lietuvos eksporto į Japoniją ir kasmet auga.

Dėl gero abiejų šalių bendradarbiavimo nuo šių metų sausio 27 d. Lietuvos įmonės jau gali vežti savo paukštienos gaminius į Japoniją, o nuo vasario 28 d. – ir lietuviškos jautienos gaminius.

Todėl dabar Lietuvos maisto produktų gamintojams dar plačiau atsivėrė didelė ir stabili Japonijos rinka, kurioje gerą vardą jau pelnė lietuviškas šokoladas, pieno ir duonos gaminiai.

Lietuvos žemės ūkio ir maisto produktų gamintojai parodoje „Foodex“ dalyvauja jau ketvirtus metus iš eilės.

Aukštos kokybės reikalaujantiems Japonijos ir aplinkinių Azijos šalių vartotojams, importuotojams ir prekybos tinklams parodoje įrengtame Lietuvos stende pristatomi duonos, pyragų gaminiai, ekologiškos daržovės, pieno produktai, vynas, alus ir midus.

Tarptautinėje „Foodex“ parodoje savo produkciją pristato daugiau kaip 3250 dalyvių iš 80 pasaulio šalių.

Kasmet į šią vieną didžiausių Azijos parodų susirenka ne tik gausus būrys maisto produkcijos ir gėrimų sektoriaus gamintojų, tiekėjų ir verslo partnerių, bet ir esamų bei potencialių vartotojų, eksportuotojų, didmenininkų, importuotojų.