„Prasidėjusi antroji metų pusė žada daug iššūkių. Sumažėjus tranzitinių krovinių srautui, pajutome paaštrėjusią konkurenciją dėl krovinių – tai atsispindi ir mūsų rezultatuose“, – pranešime teigė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Pasak bendrovės, augęs importas bei eksportas kiek amortizavo sumažėjusį tranzitinių krovinių srautą.

Kiek anksčiau prasidėjęs grūdų sezonas lėmė, jog „LG Cargo“ liepą pervežė 47 proc. daugiau vietinės kilmės grūdų – 224 tūkst. tonų, pranešė bendrovė

„LG Cargo“ šiemet pervežė 31,7 mln. tonų krovinių – 0,9 proc. mažiau. Anot bendrovės, tai lėmė sumažėjęs akmens anglies tranzitas į Kaliningrado sritį bei dėl užterštos rusiškos naftos laikinai sumažėjęs jos produktų importas per Klaipėdos uostą.

Tačiau augo kitų krovinių – trąšų ir statybinių medžiagų srautas iš Baltarusijos, naftos ir vietinių maisto produktų pervežimas.

Sausio-liepos mėnesiais traukiniais Lietuvoje keliavo 3,3 mln. žmonių – 14 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu.

Pernai „Lietuvos geležinkelių“ grupės pajamos augo 10,4 proc. iki 495,8 mln. eurų, grynasis pelnas – 2 kartus iki 54,8 mln. eurų. Pernai įmonė pervežė 56,8 mln. tonų krovinių – 7,9 proc. daugiau nei 2017 metais, keleivių skaičius augo 11 proc. iki 5,169 mln.