Lietuvos banko vadovai susitikime su LBA nariais aptarė bankų teikiamų paslaugų kokybę ir kovos su finansiniais sukčiais aktualijas, teigiama banko pranešime žiniasklaidai.

„Siekiame, kad komerciniai bankai, kaip didžiausi finansinių paslaugų teikėjai, atlieptų vartotojų poreikius plačiau, ne tik tiek, kiek minimaliai numato įstatymai. Didėjant paslaugų skaitmenizacijai, keičiantis reikalavimams dėl grynųjų pinigų, būtina atitikti bankų klientų poreikius ir kurti jiems draugiškesnę aplinką. Tai padėtų ir įgyvendinant pinigų plovimo prevenciją, ir kovoje su sukčiais.

Akcentavome, kad klientai turi turėti galimybę gauti finansines paslaugas fiziniuose padaliniuose per protingą laiką“, – sako Lietuvos banko valdybos pirmininkas Gediminas Šimkus.

Lietuvos bankas atkreipė dėmesį, kad komerciniams bankams svarbu gerinti darbą su klientais įgyvendinant pinigų plovimo ir terorizmo finansavimo prevencijos reikalavimus – ne tik geriau pažinti savo klientus, bet ir tinkamai informuoti juos apie sustabdytus mokėjimus bei kitus klausimus.


„Didėjant sukčiavimo apimčiai, sutarta bendradarbiauti stiprinant aktualių teisės aktų bazę, tobulinti operacijų stebėsenos ir autorizavimo priemones. Taip pat abi pusės sutarė toliau skirti pakankamai dėmesio kibernetinio atsparumo ir finansinio vartotojų raštingumo didinimui“, – rašoma pranešime.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)