Nors darbdavio įvaizdžiui Lietuvoje kol kas nėra skiriama daug dėmesio, įvaizdžio svarba ir aktualumas kompanijai yra nenuginčijami. Paaiškinimas – labai paprastas. Jei įmonė neatrodo patraukli, ji neturi galimybės pritraukti geriausių profesionalų ir perspektyviausių talentų. Būdų, kaip gerinti savo, kaip darbdavio, įvaizdį, yra tikrai nemažai. „Darbdavio įvaizdis susiformuoja iš daugybės dalykų, kuriuos žmonės perskaito, pamato, patiria. Tyrimai rodo, kad norima dirbti gerą reputaciją turinčiose įmonėse. Apie tokius žinomus prekės ženklus kaip „Microsoft“ ar „Google“ žmonės susikuria nuomonę, vertindami, koks būtų jausmas būtų ten dirbti“, – kalba konferencijos programos vadovė Inesa Daugintaitė. Konferencijoje pranešimą skaitys ir patirtimi dalinsis žymiausias šios srities ekspertas pasaulyje australas Brettas Minchingtonas. Taip pat tokių žinomų tarptautinių kompanijų kaip „Western Union“, „Philip Morris“, „Casual Films“ atstovai. Konferencijos dalyviai išgirs ir geidžiamiausių Lietuvos darbdavių patirtis. Ja dalinsis atstovai iš: „Adform“, „Ad Fingers“, „Re/Max“, „LRT“ ir daugelio kitų įmonių.

Konferencijoje žadama atskleisti ne tik sektinus darbdavio įvaizdžio pavyzdžius, o taip pat bendrai pateikti bei pristatyti visus darbdavio įvaizdžio formavimo aspektus ir įgyvendinimo būdus. Gerą darbdavio įvaizdį turinčios kompanijos greičiau susiranda darbuotojus, mažesni atrankos kaštai, turi mažesnius kaitos rodiklius, stipresnę vidinę kultūrą ir tvirtas vertybes, kuriomis vadovaujasi dirbdami su kolegomis ir klientais. „Human Sense“ programa ne tik skatins kelti sau klausimus, kaip gerinti darbdavio įvaizdį, kaip kurti geresnį bendrą klimatą įmonėje, bet ir padės į juos atsakyti. Dalyviai kviečiami pasirengti ieškoti, atrasti, praplėsti savo akiratį ir tapti dar didesniais savo srities profesionalais.

Pirmoji konferencijos diena (lapkričio 20 d.) skirta vadovams ir darbuotojams, kurie organizacijose formuoja ir įgyvendina darbdavio įvaizdžio strategiją. Dalyviai, pasirinkę praktinį seminarą, turės išskirtinę galimybę gilinti savo žinias su darbdavio įvaizdžio formavimo profesionalu Bretu Minchningtonu. Šis seminaras yra „Employer Branding Global Tour“ mokymų dalis, kuriuos nuo 2007 metų B. Minchningtonas vedė daugiau nei 50 miestų 28 šalyse.

Antrąją konferencijos dieną (lapkričio 21 d.) bus aptariamos problemos ir pristatomi gerieji pavyzdžiai iš viso pasaulio. Į klausimus atsakys geriausi darbdavio įvaizdžio specialistai, kurių įžvalgos padės kurti darbdavio įvaizdį Lietuvos organizacijose.

Renginio organizatoriai UAB „ViaConventus“ ir UAB „Amston“ į darbdavio įvaizdžio klausimą žvelgdami netradiciškai, mano jog dalykiniai ir verslo klausimai gali būti analizuojami neįpareigojančioje aplinkoje. Organizatoriai siekia išlaisvinti dalyvius ir žinias bei patirtį perteikti malonioje atmosferoje. Kasdienė aplinka dažnai žmones uždaro buityje, suspaudžia į „dėžutę“. Galvojant apie tai neatsitiktinai pasirinkta renginio vieta – Druskininkai. Kitokia, jauki aplinka, papildomos konferencijos veiklos, socialiniai vakarai dalyviams padės be didelių pastangų vieniems su kitais užmegzti ryšį, atsipalaiduoti ir kartu aptarti naujausias įžvalgas, tyrimų rezultatus, tendencijas ir geriausias darbdavio įvaizdžio formavimo praktikas.

Konferencija vyks Lapkričio 20-21 d., viešbutyje „SPA VILNIUS Druskininkai“, Druskininkuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)