„Aprangos“ grupės pardavimų ir marketingo direktorė Irma Marcinkienė „Delfi“ komentavo, kad pandeminė situacija įmonę verčia labai intensyviai ir atidžiai stebėti pokyčius bei reaguojant koreguoti prekių resursų poreikį bei lygį.

„Visiškai natūralu, kad uždarius prekybą nuo 2020 m. gruodžio 16 d. ir iki šio momento, t.y. beveik 4 mėnesius neveikiant prekybos centrams, esame priversti ieškoti būdų, kaip suvaldyti atsargas bei deramės su tiekėjais, ieškome būdų koreguoti užsakymus.

Iš kitos pusės, auga elektroninė prekyba, o gatvės parduotuvės pradėjo veikti nuo vasario mėnesio vidurio, tad naujos kolekcijos prekės tiekiamos šiuo metu įprastu ritmu į veikiančias parduotuves. Planingai veikti verslui šiuo metu labai sudėtinga, turint omenyje, kad aiškios perspektyvos, kada visa prekyba bus atidaryta nėra“, – sakė ji.

Pasak pardavimų ir marketingo direktorės, įmonė valdomų prekės ženklų portfelį peržiūri nuolat ir atnaujina pagal rinkos tendencijas.

„Vienų ženklų atsisakome, kitus įvedame į rinką.

Praėjusių metų pabaigoje pradėjome tinklo pertvarką ir uždarėme „Promod“ parduotuves Lietuvoje bei Latvijoje, atsižvelgiant į prekės ženklo naują strategiją koncentruotis į Prancūzijos bei kelių kaimyninių šalių rinkas“, – sakė I. Marcinkienė.

Kaip tikino, 2021-aisiais „Aprangos“ grupė yra numačiusi Lietuvoje atidaryti pirmąsias „Hugo“ prekės ženklo parduotuves, kurių plėtra buvo pristabdyta dėl pandemijos.

„Šiais metais esame numatę nemažai rekonstrukcijų ir naujų projektų, tačiau kiek jie bus įgyvendinti priklauso nuo tolimesnės situacijos rinkoje reaguojant į pandemiją“, – komentavo ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)